John Kr Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Trenger skjerm drivere til en Pacard Bell Maestro 190W LCD skjerm. Er det noen som kan gi meg noen henvisninger eller link? Finner ikke driverne selv, det var heller ikke drivere på CD platen som fulgte med. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Fungerer skjermen fint? Du trenger normalt strengt talt ingen "driver" for LCD skjermer hvis skjermkortet har gjort jobben Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det at de ikke fulgte med på CDen sier jo litt om at de ikke er serlig viktige. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 ok Skjermen fungerer utmerket, bruker den som skjerm til min bærbare PC. Men når du går inn på skjerminnstillingene så nevnes skjermen som plug & play skjerm, tenkte å legge inn driverne slik at PC'n igjenkjente skjermen som Pacard Bell monitor. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 HVis du får brukt 1440*900 oppløsningen allerede nå, er det neppe noe stort behov for en driver. Fant heller ikke noen driver ved søk, har faktisk driver til min egen, den fant jeg da gjennom noe microsoft greier. (windowsupdate?) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det gjør absolutt ingenting, til og med Quickstart guiden til den skjermen sier at drivere ikke er nødvendig Å kalle det en driver blir litt på kanten egentlig, den virkelige driveren er skjermkortet Hvis du har nVidia eller ATi kan det hende at kontrollpanelet her vil vise noe annet. http://support.packardbell.com/no/item/ind..._maestro&g=2000 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Den skjermdriversaken jeg fikk fra microsoft overrasket meg litt, da den faktisk inneholdt ett fargeoppsett! Bruker det ikke uansett, da jeg har ett annet som jeg stoler mer på, men hvis slikt følger med kan det jo være ett poeng å innstallere drivere? Innlegg nr. 2000 Mer feiring følger: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da er jeg på topp 525! Tenkte det var best med spoiler til alle disse smileys Endret 22. januar 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kjører 1440*900 oppløsning nå ja. PC'n er FSC Lifebook E serie med ATI skjermkort og selvfølgelig WIN XP PRO. Det får vel bare være slik da (plug&play skjerm) Endret 22. januar 2007 av John Kr Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Watercool - grattis Personlig tar jeg det veldig med ro hehe. Gikk amokk i Photoshop, kalkulerte 2010, you're heading UP :!: John Kr - På mitt ATi kort vises skjermen som "n2", og det er jo meget behjelpelig. Men, på nVidia vises den som "photon20vision2" og det hjelper litt mer. På begge skjermkort vises "Plug and Play Monitor", og en må inn i skjermkort kontrollpanelet for å se. I begge tilfeller fungerer skjermene som de skal, f.eks. skal det litt til for å velge feil oppløsning slik at skjerm blir sort ettersom skjermkortdriverene forstår skjermens begrensninger (til en viss grad). Endret 23. januar 2007 av Boye Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Takk for opplysningene og hjelpen fra dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå