litthjelp Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 <Hei Trenger ny bærbar med følgende ønsker Matt skjerm, ikke blank Stillegående Ok grafikkort 15,4 eller 17 tommer Absolutt maks 12 000. Aller helst ca 10 000 Oppgraderingsmulighet til Vista er ønskelig Har brukt mye tid på å lete nå og ønsker nå å gjøre et kjøp og trenger litt hjelp. Har dere noen gode tips så tas de i mot med stor takk Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Synes denne er veldig grei jeg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Synes denne er veldig grei jeg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii 7778351[/snapback] Grafikkløsningen i den pcen suger mildt sagt. Ville da heller gått for denne! Bare 1GB ram, men det går det an å oppgradere seinere. Grafikkløsningen får du imidlertid ikke byttet ut ved et seinere tidspunkt. Acer Aspire 5684 WLMi Den leveres også med tv-tuner, Windows Media Center Edition 2005 og gratis oppgradering til Vista Home Premium! EDIT: Damn.. Jeg så nå at du leiter etter pc med matt skjerm, sorry. Da faller denne litt utenfor igjen. Men ville uansett gitt den en mulighet tror jeg, om ikke du er 100 % bestemt på matt skjerm. Endret 22. januar 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sjekk ut denne: Multinote Compal HEL80 eller denne: MultiNote Compal HEL80i Jeg selv har blitt anbefalt disse. (Har ennå ikke kjøpt meg maskin) De har gjort det bra i tester også. Den øverste skal vistnok ha matt skjerm, i følge noen her på forumet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sjekk ut denne: Multinote Compal HEL80 eller denne: MultiNote Compal HEL80i Jeg selv har blitt anbefalt disse. (Har ennå ikke kjøpt meg maskin) De har gjort det bra i tester også. Den øverste skal vistnok ha matt skjerm, i følge noen her på forumet. 7778973[/snapback] Førstnevnte har bedre skjerm (høyere oppløsning) og bedre batteri. Sistnevnte har fancy bilde på skjermlokket og veier litt mindre. Jeg ville nok valgt førstnevnte. Lenke til kommentar
litthjelp Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Takker til alle Re Bjørnar Den Pc'en tror jeg er et meget godt kjøp, jeg hadde til og med bestilt meg den , men trakk kjøpet da jeg fikkl ånt med meg en datamaskin med blank skjerm. For de som liker denne typen skjermer er Acer 5684 et svært godt kjøp på XD.no Lenke til kommentar
litthjelp Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69761# og multicom sin hel80 er omtrent de eneste uten glanset skjerm. Jeg kjøpe i dag den øverste Nesten alle andre maskiner ment for privatmarkedet kommer med glanset skjerm. HP'en er en prisgunstig bedriftsmodell med XP Pro Endret 23. januar 2007 av litthjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå