Gå til innhold

Bærbar 10-12 k

Anbefalte innlegg

<Hei

Trenger ny bærbar med følgende ønsker

Matt skjerm, ikke blank

Stillegående

Ok grafikkort

15,4 eller 17 tommer

Absolutt maks 12 000. Aller helst ca 10 000

Oppgraderingsmulighet til Vista er ønskelig

Har brukt mye tid på å lete nå og ønsker nå å gjøre et kjøp og trenger litt hjelp. Har dere noen gode tips så tas de i mot med stor takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes denne er veldig grei jeg:

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii

7778351[/snapback]

Grafikkløsningen i den pcen suger mildt sagt.

Ville da heller gått for denne! Bare 1GB ram, men det går det an å oppgradere seinere. Grafikkløsningen får du imidlertid ikke byttet ut ved et seinere tidspunkt.

Acer Aspire 5684 WLMi

Den leveres også med tv-tuner, Windows Media Center Edition 2005 og gratis oppgradering til Vista Home Premium!

EDIT:

Damn.. Jeg så nå at du leiter etter pc med matt skjerm, sorry. Da faller denne litt utenfor igjen. :hmm: Men ville uansett gitt den en mulighet tror jeg, om ikke du er 100 % bestemt på matt skjerm.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Sjekk ut denne:

Multinote Compal HEL80

eller denne:

MultiNote Compal HEL80i

Jeg selv har blitt anbefalt disse. (Har ennå ikke kjøpt meg maskin) De har gjort det bra i tester også. Den øverste skal vistnok ha matt skjerm, i følge noen her på forumet.

7778973[/snapback]

Førstnevnte har bedre skjerm (høyere oppløsning) og bedre batteri. Sistnevnte har fancy bilde på skjermlokket og veier litt mindre. Jeg ville nok valgt førstnevnte.

Lenke til kommentar

Takker til alle

Re Bjørnar

Den Pc'en tror jeg er et meget godt kjøp, jeg hadde til og med bestilt meg den , men trakk kjøpet da jeg fikkl ånt med meg en datamaskin med blank skjerm. For de som liker denne typen skjermer er Acer 5684 et svært godt kjøp på XD.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...