-Eriksen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hei. Jeg har satt sammen en gammel pc, og sitter her med 2 vifter..Den ene er jo til cpuen, den er jo grei(litt vanskelig og montere den feil vei:), og en kabinett vifte. Men den kabinett vifta, skal den trekke den varme lufte ut, eller skal den trekke frisk luft utenifra ? Endret 22. januar 2007 av eriksen_243 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det mest vanlige er å la vifter som sitter bak på maskinen blåse ut, og vifter i front trekke inn. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hmm,jeg tror jeg ville satt den til og blåse det ut jeg..for og få ut varmluft,men det er jo også en fordel og få kald luft inn men hvor skal da den varme lufta gå ut?en lei knipe. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Er jo en gammal maskin, blir jo ikke så veldig varm.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sett den bak, og blåse. Hører mindre til den da. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Leste noe her på forumet for ikke så lenge siden at det er en stor fordel å ha overtrykk i kabinettet. I så fall må den blåse inn. Foreslår at du søker litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå