hakkepeil Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hallo. Jeg har en Thermaltake volcano 7+ kjøler til min AMD 2400+. Det jeg lurte på er: Hva er best av at vifta blåser kaldluft inn på ribba eller suger varmeluft ut av ribba på den kjøleren? Dette var med tanke på eventuelt støy og kjøleevne. Håper det er noen som har prøvd eller har noen bra tips.. Tommy Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hehe, du har laget en helt lik post som en annen kar :razz: Hvilken temp har du på din XP når du kjører den på laveste eller nesten laveste rpm? Og hvilken temp har du når du kjører på høyest rpm? Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 hallo. Oki har jeg laget en lik post (hmm) jaja. Temp ja. På den laveste hastigheten ligger jeg på 45-50c det er uten noe stress og load har jeg ikke tittet så mye men det høyeste jeg har sett den oppi er 57c..etter litt spilling..rom temp ca 22-24c På høyere hastig har jeg faktisk ikke brukt/testet den så mye, men etter det jeg kan huske tror/mener jeg at temp lå på 38c har ikke testen den i load. Er dette bra eller dårlig ???? Er ikke så veldig inn i dette ligger i navnet "hakkepeil" Tommy [ Denne Melding var redigert av: hakkepeil på 2002-11-29 15:27 ] Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg tror nok at du kan kjøre den på laveste eller nesten laveste hastighet (med viften til og blåse på ribben) uten problemer. Jeg tror at det er best og la viften stå slik den er fra fabrikk, de har nok sjekket dette der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå