Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye gatebiltaxien! Volvo!


zyrex

Anbefalte innlegg

http://www.gatebil.no/index.php?id=1259&pageid=116

 

Det har vært planer om både (nok en) BMW og Toyota som utgangspunkt denne gangen, men det endelige valget falt på en splitter ny Volvo XC90!

 

hohoho, detta gleder jeg meg til ja! Skal bli kjempemessig med en XC90 V8er rullende rundt på Gatebil nå.

Og virkelig nok av hester virker det som og.. :) Gleder meg ja!

Skikkelig bra valg syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... :( når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen :dontgetit:

7778267[/snapback]

Som om en XC90 V8 ikke er flott..

 

Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling.

Lenke til kommentar
:wallbash: irriterer meg grønn  :sick:  Kunne jo heller valgt noe litt mer spennende enn en trøtt volvo, sånn som fransk eller noe sånnt. har ikke sans for franske biler heller men det kunne ha blitt spennende :hmm:

7778371[/snapback]

Med V8'er og noen hester så må det bli litt spenning. Ser for meg at en tung stasjonsvogn utklasser alle Silviane i Breisladden :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... :( når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen :dontgetit:

7778267[/snapback]

Som om en XC90 V8 ikke er flott..

 

Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling.

7779393[/snapback]

 

CLS AMG? Morsom eller? :p Da hadde jo Gatebil fått litt klasse over seg, og slikt vil de ikke ha på seg! :p

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... :( når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen :dontgetit:

7778267[/snapback]

Som om en XC90 V8 ikke er flott..

 

Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling.

7779393[/snapback]

 

CLS AMG? Morsom eller? :p Da hadde jo Gatebil fått litt klasse over seg, og slikt vil de ikke ha på seg! :p

7784666[/snapback]

 

Haha, enig med deg.

Kan ikke se for meg Glenn Rodney i en CLS... :p

Det blir for dumt (og kvalmt) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...