zyrex Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 http://www.gatebil.no/index.php?id=1259&pageid=116 Det har vært planer om både (nok en) BMW og Toyota som utgangspunkt denne gangen, men det endelige valget falt på en splitter ny Volvo XC90! hohoho, detta gleder jeg meg til ja! Skal bli kjempemessig med en XC90 V8er rullende rundt på Gatebil nå. Og virkelig nok av hester virker det som og.. Gleder meg ja! Skikkelig bra valg syns jeg. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja denne kan man bruke til å kjøre barna til barnehagen i all hast Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen Endret 22. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jepp, flere som så den data tegningen av slik den kansje skal se ut? Må være noe av det styggeste jeg har sett men det er min mening, smaken er som baken veit du Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) irriterer meg grønn Kunne jo heller valgt noe litt mer spennende enn en trøtt volvo, sånn som fransk eller noe sånnt. har ikke sans for franske biler heller men det kunne ha blitt spennende Endret 22. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 velkommen til gateSUV som noen så fint sa det på et annet forum Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen 7778267[/snapback] Som om en XC90 V8 ikke er flott.. Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) irriterer meg grønn Kunne jo heller valgt noe litt mer spennende enn en trøtt volvo, sånn som fransk eller noe sånnt. har ikke sans for franske biler heller men det kunne ha blitt spennende 7778371[/snapback] Med V8'er og noen hester så må det bli litt spenning. Ser for meg at en tung stasjonsvogn utklasser alle Silviane i Breisladden Endret 23. januar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Jepp, synes det blir bra jeg.. 800 hester i en sånn koselig bil, det kan bare bli bra det hvis det gjøres skikkelig. Dessuten, det er en taxi, så jeg går utifra at den skal ta ibruk alle setene i XC90en også, så flere kan bli med ut på banen.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jepp, fire storvokste, og et par eskimoer. Hm. 800hk? Kanskje vi endelig kan få tak i en penere mann fra beste vestkant med en Cayenne, bare for å akse fra, ville det nok vært det lureste. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) synes det er mye bedre med Magnor Mydland`s granada med 1700hk. Og til dere som er så opphengt i den V8`rn Bilbygging.no har en egen helt for dere, v8 i en granada Er vel ikke lenge før det kommer honda CR-V, Nissan Patrol Toyota hilux å annet ut på banen Endret 23. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
gorber Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Volvo XC90 er jo dritstygg da, nesten like stygg som Cayenne. De kunne seriøst ha gjort bedre valg enn det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen 7778267[/snapback] Som om en XC90 V8 ikke er flott.. Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling. 7779393[/snapback] CLS AMG? Morsom eller? Da hadde jo Gatebil fått litt klasse over seg, og slikt vil de ikke ha på seg! Lenke til kommentar
stianmh Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeess endelig noen som skjønner at man kan få noe fett ut av en volvo XC90:D den er jo fet uansett da men... Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må ærlig innrømme at jeg er skuffet over det valget... når det finnes så mye flott ute på markede så havarerte de å de trengte å komme seg ut av elendigheten så det første de så var nok den letteste løsningen 7778267[/snapback] Som om en XC90 V8 ikke er flott.. Mitt valg ville anyway være en CLS AMG. Pen bil. Og ikke noe styling. 7779393[/snapback] CLS AMG? Morsom eller? Da hadde jo Gatebil fått litt klasse over seg, og slikt vil de ikke ha på seg! 7784666[/snapback] Haha, enig med deg. Kan ikke se for meg Glenn Rodney i en CLS... Det blir for dumt (og kvalmt) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dessuten kan de ikke ha en ustylet bil. Da tror jo fjortissene det er en Hyundai. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dessuten kan de ikke ha en ustylet bil. Da tror jo fjortissene det er en Hyundai. 7785184[/snapback] Haha, kunne ikke ha sagt det bedre selv Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dessuten kan de ikke ha en ustylet bil. Da tror jo fjortissene det er en Hyundai. 7785184[/snapback] Hehe så sant så sant :!: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 NO offence for Volvo, men syns ikke volvo passer som gatebil jeg. kan hende jeg har litt drålig blismak men ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 NO offence for Volvo, men syns ikke volvo passer som gatebil jeg. kan hende jeg har litt drålig blismak men ... 7785601[/snapback] Stylet 240 er vel nesten selve definisjonen på gatebil, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå