Gå til innhold

Hjelp! Wii kontrollen funker ikke

xdim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PUUUH! :w00t: Dro ut strømmen og plugga inn igjen. Samme resultat. Prøvde deretter å synke om og om og om igjen til det begynte å lyse kun på den ene blå lysdioden. Herregud. Var sikkert på at den var død jeg. Men rart var det uansett. Tipper på noe software tull ett eller annet sted.

Lenke til kommentar

Akkurat det samme har skjedd min i går faktisk. Og jeg vet at batteriene er i orden. Har prøvd syncing (slik beskrevet i instruksjonsboken) uten hell. Også prøvd restart og alt annet... Begynner snart å akseptere den som død. Er det noe softwareupgrade mot dette? Hva annet kan jeg prøve?

Lenke til kommentar
Akkurat det samme har skjedd min i går faktisk. Og jeg vet at batteriene er i orden. Har prøvd syncing (slik beskrevet i instruksjonsboken) uten hell. Også prøvd restart og alt annet... Begynner snart å akseptere den som død. Er det noe softwareupgrade mot dette? Hva annet kan jeg prøve?

7781636[/snapback]

Ta det rolig, deg ordner seg av seg selv om du bare tar ut strømmen av begge enheter, og deretter syncer noen ganger.

Er nok et problem med firmwaren som forhåpentligvis blir fikset i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar

Her er svaret jeg fikk av nintendo.no:

Det har vært rapportert lignende tilfeller med sync-problemer og det jobbes med å finne løsninger. Når det gjelder rammene rundt Opera så har jeg ikke noe informasjon om det, men i og med at det er testversjonen som er ute så regner jeg med at fullversjonen antageligvis vil være bedre. For å flytte på kanaler så trykker du A og B samtidig for å "løfte" opp en kanal og kan da plassere den hvor du vil.

Hilsen

Nintendo Support

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...