Gå til innhold

Meninger om Wario Ware: Smooth Moves

andm

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har spilt Wario Ware: Smooth Moves? I så fall, kan vedkommende fortelle allmennheten litt om spillet?

Spillet er på vei til meg fra CD-WOW nå. Jeg ble imponert over hvordan spillet har imponert anmeldere, men jeg ønsker imidlertid å vite hva dere andre synes også.

Dette er for øvrig et av de veldig få tilgjengelige spillende til Wii som frister. Jeg har kjøpt Monster 4x4- og Tony Hawk-spillet, men ingen var verdt å kaste bort særlig med tid på. Bilspillet var noenlunde grei underholdning til tider, men det andre har jeg ikke spilt siden jeg prøvde det for første gang. (Det kan imidlertid muligens skyldes at jeg ikke har likt skatespill tidligere, men det var likevel lite underholdende.) Heldigvis kjøpte jeg begge for halv pris, og betalte med gavekort ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har spilt Wario Ware: Smooth Moves? I så fall, kan vedkommende fortelle allmennheten litt om spillet?

Jeg er MEGET fornøyd med Wario Ware. Synes det var mye bedre enn f.eks Rayman, som jeg personlig synes fikk alt for mye skryt og egentlig var ganske rett-fram og for lett.

Singleplayer delen i Wario er okei, men litt kort og du runder den ganske fort (kanskje med unntak av elefantbrettene som er ganske krevende).

Multiplayer er delen av spillet som virkelig gjør det morro, så inviter over en del kamerater.

Trist du kjøpte 4x4, fikk det selv i julegave og makan til kjedelig gammalt xbox-haste-konvertering håper jeg vi slipper etter det har gått litt tid fra konsollslippet, bytt det i Excite Truck når det kommer i midten av Februar :)

Lenke til kommentar

Spilte det i helgen, da jeg fikk tak i det på fredag. Hysterisk morro. Kanskje en smule kort, men det forlenges med flerspilleren, bare synd den tar rundt en times tid å låsest opp.

Jeg er ganske fornøyd med spillet, for jeg visste stort sett hva jeg skaffet meg. Elsket Wario Ware på DS, som jeg brukte veldig mange timer på. Digger du helsprø og enkel moro, så er Wario Ware noe for deg. Det er mange steder i spillet jeg bare ler meg gjennom. Kanskje ikke noe som varer lenge, men det er underholdende så lenge det varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...