ekwathne Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg ser etter en IDE kabel som jeg skal bruke til å koble to harddisker og en dvd brenner til hovedkortet. Jeg har nemlig bare en IDE kontakt på hovedkortet og kabelen jeg har har bare to kontakter, derfor trenger jeg en IDE kabel med tre kontakter. Noen som kan si meg hvor jeg får tak i dette? Mvh Erling Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det eksisterer ganske enkelt ikke siden hver ide port bare kan kobles til to devicer. Om du vil koble til alt må du skaffe deg et ekstra kontrollerkort. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Javell, jaja takk for svar verfall. Får se om jeg finner noen billige kontrollerkort jeg da. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Som wizzcat sier så støtter Paralell ATA standarden to enheter, du må enten kvitte deg med en disk, bytte ut den optiske enheten med en som kjører Seriell ATA, eller skaffe deg ett kontrollerkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå