Casiraghi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hva den rimeligste måten å få sendt ett flyttelass fra Oslo til Bergen er? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hva den rimeligste måten å få sendt ett flyttelass fra Oslo til Bergen er? 7777705[/snapback] Leie en gul flytte-varebil og kjøre selv. Kan gjøre det for deg, men da skal jeg ha betalt. ^^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nja haster det ikke så kan du bruke skip da Haster det kan du bruke fly, men jeg foretrekker tog da Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ser helst at folk svarer seriøst... noen som vet hvordan det er prismessig med tog? Det er ikke snakk om seng/sofa osv. Blir ikke aktuelt å kjøre selv. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 http://www.nsb.no/internet/no/Service/Bagasje_transport/ Send NSB en mail og spør dem da Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 takk mail sendt.... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Foreslår at du tar kontakt med flyttebyråer i Oslo og Bergen og forhører deg om pris. Er bare å søke etter "flyttebyrå oslo/bergen" på Google, så får du mange treff. Fant blant annet dette byrået som har ukentlige avganger mellom Oslo og Bergen. Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er vel som de sier lurest å kontakte et flyttebyrå.. om du ikke kan få til noe personlig, da. Selv skal jeg sent i sommer flytte til et sted ikke så langt ifra Bergen fra et sted ikke så langt ifra Stavanger. Er spent på hvordan det går:p Har foreldre med campingbil, så får sannsynligvis ordnet med dem, men som sagt.. kan bli interessant:p Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 det er jo fult mulig å leie henger/bil for å gjøre det selv om en gidder det (spørs litt hvor mye det er da..) Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Var visst ikke lett dette her... ene flyttebyrået hadde en "minstekubikkmeter grense" på 5 kubikkmeter, noe som tilsvarte 3750,- og det blir i overkant mye prismessig iforhold til størrelsen på det jeg skal ha over fjellet Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvor mye er det du skal ha over fjellet da? Har du lappen? Kompiser med lappen? Venner med varebil? Det aller rimeligste hadde jo bare vært å lånt en varebil og slengt alt inn der, og tatt en liten roadtrip. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du kan leie en stor varebil i Oslo, som du leverer i Bergen når du er ferdig. Vet de fleste store utleieselskapene tilbyr dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå