hemi-cuda Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 ja, han sa de skulle falle ut selv etter noen dager Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 urk husker selv visdomstennene. kuttes opp i biter og opereres ut.. ikke gøy nei.. glemte jo seff å ta med discman til første timen, så jeg lå å hørte på borren i 3 timer :/ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Var hos tannlegen å trakk visdomstanna i dag å det gjorde ikke vondt da men nå når bedøvelsen er borte svir det no jævelig. Gjorde det klokka 10 i dag å det blør fortsatt Flere som har gjort dette? Er det sant at noen ikke trenger å trekke de tennene? 7777527[/snapback] Jeg har gjort det ja. Det var deilig Skal forresten til tannlegen i morra, da skal jeg fikse en jeksel, dvs, borring og greier. Gleder meg som faen til å ta bedøvelsessprøyta, så deilig når jeg kjenner spissen ile inn gjennom tannkjøttet. Boren er min absolutte favoritt, når jeg hører boren starte, høres ut som en brent flue som går amokk i vinduskarmen, idet den treffer tanna, spruter vannet opp fra siden av boren og hjernen rister og brister slik at synet drar frem og tilbake, kan knapt se ansiktet til tannlegen. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) ja da var den andre tanna ute kl 9 i dag. gikk heldigvis fortere denne gangen. sydde i tannkjøttet igjen da jaja, han sa at jeg ikke trengte å trekke de andre oppe så nå er vel jeg ferdig med denne driten heldigvis Edit: bedøvelse er der enda, klokka er nå 12:14 fikk bedøvelse kl 08:32, hater at bedøvelsen sitter igjen så lenge etter Edit 2: klokka er nå 13:20 bedøvelsen er borte å nå svir det værre enn første gangen, smertestillende here i come Endret 14. februar 2007 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå