Fosse Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg er koblet til nettet via en ruter som også fungerer som trådløs ruter. Men hvordan kan jeg finne ut ip adressen til ruteren slik at jeg kan komme meg inn på den for å konfigurere den? Endret 22. januar 2007 av Fosse Lenke til kommentar
remi-a Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Start > kjør > cmd > skriv "ipconfig /all" tast enter Default gateway er ip adressen til routeren. anførselstegn skal ikke skrives. Lenke til kommentar
asle Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) hvis det er draytek router så prøv denne http://192.168.1.1/ Endret 22. januar 2007 av asle Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ok, takker. Det har seg slik at jeg har vært i en ulykke og husker derfor ikke igjen passordet til det trådløse nettet. Kan jeg bare nullstille ruteren, og gå inn på den på nytt og konfigurere den? Det er en Belkin G+ ruter. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er bare å resette ja. Derretter setter du den opp på nytt. Evt. vist du klarer å logge inn på den med en kabel kan du jo bare gå inn og endre passordet på den trådløse biten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå