MatsMurberg Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Heisann, jeg har noen spørsmål til dere proffe MC folk. Jeg har tenkt å kjøpe meg en lett-mc fra 20.000 - 27.000. Så jeg lurte på om dere kunne gi meg noen tips på hva jeg burde kjøpe. Regner med at jeg ikke får en helt ny for den prisklassen. Hvor kan jeg se etter lettsykler? Hva burde jeg lete etter dersom jeg skal ha gode kjøre opplevelser? Jeg vil "crosse" med den også, men samtidig kunne kjøre lovlig på veier med gode kjøreopplevelser. Også vil jeg såklart at den skal se bra ut. Jeg har vært å sett litt rundt på Autoab.no og finn.no etter lett-sykler men jeg finner mest crossere. Håper at jeg kan få litt hjelp av dere - tusen takk. :!: - Mats Murberg. Endret 22. januar 2007 av MatsMurberg Lenke til kommentar
MatsMurberg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ingen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva slags type lett sykkel er det egentlig du vil ha? Du vil "crosse" litt men du vil ikke ha crosser... Du kan for eksempel ikke kjøre RS eller NSR i skogen vis det er det du har planer om å gjøre. Da ville jeg heller sett på en mer StreetFighter som Cagiva Raptor eller Aprilia Tuono. Vil ikke si at du kan kjøre i skogen med de heller men er kansje bedre en RS og NSR ihvertfall(?)... Ta en titt på de to, de er pene og etter som jeg har hørt så har de ganske god kjøre komfort også... Også ser de pene ut Lenke til kommentar
MatsMurberg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hvilken prisklasse ligger dem på? Leter etter en lettsykkel som ser omtrent ut som en vanlig moped.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1359839 kansje noe i denne dur ? Lenke til kommentar
MatsMurberg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1359839 kansje noe i denne dur ? 7782891[/snapback] Ja, noe sånt - men i prisklassen 20.000-27.000 Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvilken prisklasse ligger dem på? 7782789[/snapback] Billigste jeg fant var på 35.000 for en Aprilia Nå ligner jo de fleste mopeder på lettsykler da, og omvendt. Se på GPR... Men du kan jo ta en titt på disse: Honda Eller så er NSR en fin sykkel: Honda NSR Honda NSR Jeg skal ikke si noe om en av disse er noe bra, det for noen andre på forumet gjøre. Har ingen erfaring med noen av dem Gilera DNA YBR125 Lykke til uansett Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Honda xr som ble nevnt i posten over meg er et ganske godt alternativ, og honda motorer holder lenge og i tilleg er denne firetakter. så den sykkelen passer veldig bra om du vil more deg litt utom veien og vist det ikke er kjempe viktig å kjøre over 110-120 km/t på veien. Lenke til kommentar
MatsMurberg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Tusen tusen takk :-) Fine sykler det der, den første du ga link til falt i smak.. Noen som har noen synspunkter på den? Denne her Endret 23. januar 2007 av MatsMurberg Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Honda xr som ble nevnt i posten over meg er et ganske godt alternativ, og honda motorer holder lenge og i tilleg er denne firetakter. så den sykkelen passer veldig bra om du vil more deg litt utom veien og vist det ikke er kjempe viktig å kjøre over 110-120 km/t på veien. 7783012[/snapback] Evel-Duck sa det meste. Les det han skrev noen ganger Lenke til kommentar
MatsMurberg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Honda xr som ble nevnt i posten over meg er et ganske godt alternativ, og honda motorer holder lenge og i tilleg er denne firetakter. så den sykkelen passer veldig bra om du vil more deg litt utom veien og vist det ikke er kjempe viktig å kjøre over 110-120 km/t på veien. 7783012[/snapback] Evel-Duck sa det meste. Les det han skrev noen ganger 7783149[/snapback] Oi, den så jeg ikke. Tusen takk Lenke til kommentar
Husee Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ellerså har Kawasaki en modell som heter kmx. De er ganske skjedne men du er mulig og finne en som ser bra ut.. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg skulle hatt en rulator, noen som har tips til billige? Lenke til kommentar
per_kAre Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøp yamaha dt r/re/xhttp://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...55235&username= http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...83645&username= for eksempel Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg skulle hatt en rulator, noen som har tips til billige? 7803621[/snapback] Heeeheee. Skjønte ikke helt? Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg skulle hatt en rulator, noen som har tips til billige? 7803621[/snapback] Heeeheee. Skjønte ikke helt? 7819974[/snapback] Noe sånt kanskje http://www.trubaduren.dk/salg/_T5207.jpeg Endret 3. februar 2007 av ole-kr1 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 KMX er også et godt valg til en billig penge ja. KTM og Husqvarna er vel det meste alternativet, men ikke til en slik prisklasse. Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva slags type lett sykkel er det egentlig du vil ha?Du vil "crosse" litt men du vil ikke ha crosser... Du kan for eksempel ikke kjøre RS eller NSR i skogen vis det er det du har planer om å gjøre. Da ville jeg heller sett på en mer StreetFighter som Cagiva Raptor eller Aprilia Tuono. Vil ikke si at du kan kjøre i skogen med de heller men er kansje bedre en RS og NSR ihvertfall(?)... Ta en titt på de to, de er pene og etter som jeg har hørt så har de ganske god kjøre komfort også... Også ser de pene ut 7782716[/snapback] Men du kan jo kjøpe deg ein yamaha DT di er både bilige lett å kjøre lett og trime og du får masse glede for pengene Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 til 27000 får du sprell ny Yamaha YBR 125cc, ihvertfall nå på vinteren. ikke noe å crosse med da, men det er vell fristende å kjøpe sprell ny kvalitets sykkel med garanti hos en merke forhandler? jeg vurder selv ybr, den er jo ikke altfor tam stygg heller. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 til 27000 får du sprell ny Yamaha YBR 125cc, ihvertfall nå på vinteren. ikke noe å crosse med da, men det er vell fristende å kjøpe sprell ny kvalitets sykkel med garanti hos en merke forhandler? jeg vurder selv ybr, den er jo ikke altfor tam stygg heller. 7916968[/snapback] Den ser ikke værst ut den! men det er jo absolutt ingen racer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå