Aldhissla Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Rosa FloydRosa Fløyel, takk. 7781789[/snapback] Floyd er ikke fløyel. 7788925[/snapback] Sant.. Fløyel er jo "Velvet.." elnosånt.. men aner ikke hva Floyd er på norsk.. --- Hva med en kåring på den morsomste oversettelsen ? Ser folk er går tomme på nye band, pga jeg har sikkert sett Dronningen(The Queen) gjentatt 20 ganger her.. 7795262[/snapback] Pink Floyd er to fornavn. Pink Andersen og Floyd Council 7796768[/snapback] Men floyd er også walisisk for navnet Lloyd som betyr grå...altså det kan bety: Rosa Grå Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Rosa FloydRosa Fløyel, takk. 7781789[/snapback] Floyd er ikke fløyel. 7788925[/snapback] Sant.. Fløyel er jo "Velvet.." elnosånt.. men aner ikke hva Floyd er på norsk.. --- Hva med en kåring på den morsomste oversettelsen ? Ser folk er går tomme på nye band, pga jeg har sikkert sett Dronningen(The Queen) gjentatt 20 ganger her.. 7795262[/snapback] Pink Floyd er to fornavn. Pink Andersen og Floyd Council 7796768[/snapback] Men floyd er også walisisk for navnet Lloyd som betyr grå...altså det kan bety: Rosa Grå 7813478[/snapback] *Megaquote* Men nasjonalfargen i wales er blågrønn, så det kan bety rosagråblågrønn. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Dimmu Borgir = Tåke Tårnet 7779269[/snapback] Nope Mørk eller tåkete Festning Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Trist måne Dørene Dårlig selskap Dårlig religion Døden fra oven Udødelig tapte profeter Megadød Fang 22(?) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Gatene Spøkelseansikt Dreper 50 øre Daniel Pudder Du også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Her er mine oversettelser, med lite kunnskap om bandnavn: Trist måne=Sad Moon Dørene=The Doors Dårlig selskap=Bad Company Dårlig religion=Bad Religion Døden fra oven=Death From Above (1979 til slutt, er det ikke det da..?) Udødelig=Immortal tapte profeter=Lost Prophets Megadød=Megade(a)th Fang 22=Lap 22? Capture 22? Gatene=The streets Spøkelseansikt Dreper=Ghostface Killah 50 øre=50 cent Daniel Pudder=Daniel Powder (Er det ikke powter?) Du også=U2 Riktig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 50 øre=50 cent 50 cent vil jo fremdeles være 50 cent, ettersom vi har med valuta å gjøre Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 N.W.A - Negere / Niggere med holdning Ice Cube - Isbit Airwave - Luftbølge Push - Dytt Tidy Boys - Ryddige gutter Lisa Lashes - Lisa Øyenvipper Frankie Knuckles - Frankie Knyttnever Full Intention - Full hennsikt Marcel Woods - Marcel Skoger Club Caviar - Klubb Kaviar John Digweed - John Digg(u)gress Perfect Phase - Perfekt fase Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Gift (Venom) Sexpistoler (Sex Pistols) Ørnene (Eagles) Maskinhode (Machine Head) Kaos (Mayhem, men kan vel være flere) Månesorg (Moonsorrow) Svart Sabbat (Sier seg vel selv) Napalmdød (Napalm Death) Testamente (Testament) Veps (WASP) Skypumpe (Zyklon) Endret 29. januar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vest liv bakgate guttene Idiotens hage Min kjemikalske romanse Papirguttene Rosa Radiohode Rullende steiner Hvite striper Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Klasebombedød (Napalm Death) 7826873[/snapback] En klasebombe er en stor bombe som deler seg til mange småe, anti personell. Napalm er en bombe som sprer masse flammer. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 En Folkefiende (den er hard) Negre Med Holdning Isbit Elefantmannen Herskerkvinnen Beinbøller og Harmoni Vanlig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Public Enemy NWA(Niggaz With Attitude) Ice Cube Elephant Man Lady Sovereign Bone Thugs-N-Harmony Common Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 En klasebombe er en stor bombe som deler seg til mange småe, anti personell. Napalm er en bombe som sprer masse flammer. 7826973[/snapback] Ah, pokker. Men napalm er ikke et fint norsk ord, jeg får vel endre det til noe lignende Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Panikk På Diskoen Vann Stort Smell Skjebnens Unge Søppel Massivt Angrep Ingen Tvil Avfjær (heavy) Brusende Hoppetenåring (Bruce Springsteen, kanskje ikke helt rett, men, men) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 50 øre=50 cent 50 cent vil jo fremdeles være 50 cent, ettersom vi har med valuta å gjøre 7823309[/snapback] Men "50 øre" er jo mye artigere enn "50 cent". Tipper de fleste visste dette. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hyperio Panikk På Diskoen -Panic at the disco Vann-Water Stort Smell-BigBang Skjebnens Unge-Destinys Child Søppel-Garbage Massivt Angrep-Massive Attack Ingen Tvil-No Doubt Avfjær-Offspring. (er vel heller "avkom"..?) Endret 30. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tjohei (disse oversettelsene er usannsynlig tafatte, men det er en del av moroa synes da jeg) 3 Dører Ned Romvesen Maurfarm Gutter på Hjul (Boyz on Wheels - Rikets Røst) Gal-by Kulturklubben (med Gutt Georg i spissen) Drøm Ondt Tjukk-Gutt Tynn Tilbakestående Kjøkken Gullfinger Smittet Sopp Hermes Husband Illusjon Kongene av Bekvemmelighet Lassie og Guttebassene Mesterplan Papirgutta Ferskenene Dyrebutikk-Gutta Pusekattdukkene Syngende Postmann Lydhagen Stikk I FLAMMER Supermannelskerne Mødrene og Fedrene De kjemiske brødrene De hvite stripene Zombienasjonen Inni fristelsen Silkerevolver Rare Al Yankovich hvis jeg har gjentatt noen beklager jeg håper uansett at dere gjetta mesteparten av de og trakk på smilebåndet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 fredrikg-ohoi 3 Dører Ned-3 doors down Romvesen Maurfarm-Alien Ant Farm Gutter på Hjul (Boyz on Wheels - Rikets Røst) Gal-by-CrazyTown Kulturklubben (med Gutt Georg i spissen) Culture-club (Boy George) Drøm Ondt-Dream evil Tjukk-Gutt Tynn - Fatboy slim Tilbakestående Kjøkken-Retarded Kitchen...? Gullfinger-Goldfinger Smittet Sopp-Contaminated Mushroom (Fungus?) Hermes Husband Illusjon-Illusion Kongene av Bekvemmelighet - Kings of Convenience Lassie og Guttebassene-Lassie and the boytoys...? Mesterplan-Masterplan Papirgutta-Paperboys Ferskenene-The Peaches Dyrebutikk-Gutta Pusekattdukkene Syngende Postmann Lydhagen-Soundgarden Stikk-Sting I FLAMMER In Flames Supermannelskerne- Superman-lovers Mødrene og Fedrene-The Mamas and the Papas De kjemiske brødrene-The Chemical Brothers De hvite stripene-The White Stripes Zombienasjonen-ZombieNation... Inni fristelsen-In temptation Silkerevolver-Velvet Revolver Rare Al Yankovich-Weird Al Yankovich Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er imponert! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er imponert! 7839843[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå