Fruktkake Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Rosa FloydRosa Fløyel, takk. 7781789[/snapback] Visste ikke hva jeg skulle oversette den til, Clue fant ingenting. Redigert. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dog min innsikt i musikk er små poster jeg i det minste 2 stk Krydder jentene Dronning 7779374[/snapback] Pff ... Du liker jo Ørnene du, gjør du ikke? 7779626[/snapback] Selvfølgelig Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 VS/LS Bakgategutta Vestliv Topakning Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Kjæledyrbutikkguttene Strandguttene Akkurat Inne Tømmerelv (kanskje litt vanskelig så: Justin Timberlake) Pengebror Min Kjemiske Romanse Dreperne SakseSøstrene Smerte av Frelse Tjukke Joe Utkast Papirguttene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Iron Maiden - Jern pike Eller hushjelp da.. 7778789[/snapback] Iron Maiden er en torturstatue. Det er der navnet kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Bandet - The Band jon kontant - Johnny Cash Dronningene fra Stein Alderen - Queens of the Stone Age StortSmell - BigBang Ødeleggelsesplan - Damageplan Renset i Blod - Purified in Blood Endret 23. januar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Iron Maiden - Jern pike Eller hushjelp da.. 7778789[/snapback] Iron Maiden er en torturstatue. Det er der navnet kommer fra. 7784958[/snapback] Her er det snakk om direkte oversetting da.. Ikke rockehistorie. Uansett.. Femti cent Pusekattdukkene Ulvemor Sterkstrøm/Lavstrøm (kanskje en elektriker kan rette litt på den..) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sterkstrøm/Lavstrøm (kanskje en elektriker kan rette litt på den..) 7785407[/snapback] Vekselstrøm/likestrøm = Alternating Current/Direct Current Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gult Kort Ulvemor Papirgutta Sukkerjentene noen få... morsom tråd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sterkstrøm/Lavstrøm (kanskje en elektriker kan rette litt på den..) 7785407[/snapback] Vekselstrøm/likestrøm = Alternating Current/Direct Current 7785435[/snapback] Dæng.. I was way off.. Huey Lewis og nyhetene. Sting og politiet. Foo forkjemperene. Jonny Kontant Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bodom Barna, eller Barn av bodom. Dyp lilla Forstyrret DrageKraft I Flammer Rapsodi :!: Renneknute Sonat Arktisk Symfoni X Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fantastisk mange flotte oversettelser her. God underholdning, her er noen av mine: Arktiske Apekatter Ødelegger Benjamin Tillits Kompaniet Dans Dans Revolusjon (kanskje ikke et band, men pytt pytt) Alt utenom jenta Kyss Godteri bikkja Overlevende (beklager hvis noe av oversettelsen er litt schlecht, men det hører med) :D Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 feitgutt slank kjeller jaxx vidunderet luft sporhundgjengen sypressbakken blyluftskip negere med holdning (N.M.H) ulydig av natur 22.86 centimeter spiker løp-dmc beklager hvis jeg sier noe som allerede er blitt sagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Fikk noen gode oversettelser fra bruttern (trenger jeg å si han er metalfan? ): Fiende av Spill Slutt Gamma Stråle Guder Gravorm Udødelig Megadød Motorhode Dragedreper Drageland Dømt Stål angrep Stormkriger Svelg sola Blodtempel Tordenøks Trollmann Våpen Tragedieteater Arktisk flamme Høst Djevelens bibel Lynkrig Kule for min valentine Kannibal lik Mørk trone Mørk lilla De apokalyptiske rytterne Forstyrret Drømmemester Gravlagt Døende lidenskap Fangehull Keiser legemsbeskadigelse Endret 23. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Anal eksplosjon Judas prest bakgård babes Jimmy spiser jordkloden Fyrstikkeske romantikk(var ikke sikker på denne: Matchbook Romance).. løftet knyttneve gjort til slave De rullende steinene Gary mer svart tegn forening lammet av/fra gud (usikker).. Kommer ikke på noen fler, men er det Noen som kan hjelpe meg med: Excrementory grindfuckers? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du mener Guds lam? Verktøy ....eller Idiot kanskje... Sublimt Dronningene av steinalderen Skrikende Trær Røde varme chilipeppere Radiohode Nitoms spikere Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du mener Guds lam? Verktøy ....eller Idiot kanskje... Sublimt Dronningene av steinalderen Skrikende Trær Røde varme chilipeppere Radiohode Nitoms spikere 7786301[/snapback] ahh, guds lam var det thx (= Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hmm.. Erkefiende Som Jeg Ligger Dødende Kampmyter Mørk Stillhet Drømmeteateret I Flammer Pakten Renneløkke Dine Elskedes Synder Innenfor Fristelse etc. Arch Enemy - As I Lay Dying - Battlelore - Dark Tranquility - Dream Theater - In Flames - The Kovenant - Slipknot - The Sins of thy Beloved - Within Temptation. Endret 24. januar 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Alice Bøkker, Billene, Rullende Steiner, Fuglene, Bakgårdsfuglene, Direkte og Luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå