Hyperio Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil høre deres beste og mest oppfinnsomme oversettelser av bandnavn - og de må være litt artige. Eks: DrømmeTeater, Verktøy, Sinne Mot Marskinen, Deg Også, Slakter, Spillet, Mørket og Kaldspill. :!: Dere får selv finne ut hva de egentlig heter, men det er ikke vanskelig. Prøv å ta de mest kjente bandene/artistene. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil høre deres beste og mest oppfinnsomme oversettelser av bandnavn - og de må være litt artige. Eks: DrømmeTeater, Verktøy, Sinne Mot Marskinen, Deg Også, Slakter, Spillet, Mørket og Kaldspill. :!: Dere får selv finne ut hva de egentlig heter, men det er ikke vanskelig. Prøv å ta de mest kjente bandene/artistene. 7777348[/snapback] Dream Theather, U2, Slayer, The Game, Darkness, Coldplay Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Flott, men dette var ikke ment som en gjettelek. Post deres oversettelser Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) GultKort, forbindende park, røde hete chilipeppere, de hvite stripene, lydventislasjon, vaser av leire, kald lek (du hadde visst coldplay... jaja ) Endret 22. januar 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Detta var gøy. Her er min samling. Hvitapene Kaldspill Decemberfolkene Det elektriske lysorkesteret Blomsterkongene Jern og vin Kaizers orkester Lettere fotarbeid Fjellgeitene Havfargescenen Rosa fløyel Radiohode De rullende stenene Røyksopp De berørende Soloppgang nedgnikking Den perfekte undergrunnen De hvite stripene Hvem -- Ting jeg ikke hører på lengre -- Atletiker Himmelblå lysstråle Katt steven Karles skipsassuransekontor i London Europa Grønn dag Fjortissgorillaer Irske drikkesanger Madonna Midnattklubben Idiot pelstado Bildene Roger vann Utsolgt Redigert #1: Rosa Floyd redigert til Rosa fløyel. Endret 23. januar 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Grønn dag Ørnene Sinne mot maskinen nattønske knusende gresskar ulvemor Idømt Perlesyltetøy underverden oase dørene dronning dyrene Politiet Takknemlige døde Den blå østerskulten svart sabbatt And I could go on forever Lenke til kommentar
marradi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil høre deres beste og mest oppfinnsomme oversettelser av bandnavn - og de må være litt artige. Eks: DrømmeTeater, Verktøy, Sinne Mot Marskinen, Deg Også, Slakter, Spillet, Mørket og Kaldspill. :!: Dere får selv finne ut hva de egentlig heter, men det er ikke vanskelig. Prøv å ta de mest kjente bandene/artistene. 7777348[/snapback] Dream Theather, U2, Slayer, The Game, Darkness, Coldplay 7777407[/snapback] + Tools, rage against machines Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hmm ... Dødsstjerner Min døendes brud Johnny Spenn Ønske for natten Den gamle mannens barn Smerte Rosa Vibrasjonsspake (Kan det kalles det?) Den mørke tronen Dronning Rød Celle Tom Venter Vridde litt på ordene sånn at det hørtes bedre ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Iron Maiden - Jern pike Eller hushjelp da.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Drøm Ondt Hammerfall ( ) Blind Vokter Svart Lapp Samfunnet Å Piske Molly Gammastråle I flammer Jernjomfru Lucifers arv Mesterplan Jordarbeid Tragediens Tempel And the list goes on forever.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hammerfall ( ) 7778805[/snapback] Mange gode der, men Hammerfall var ikke spesielt spennende på norsk i forhold til engelsk Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Den Gamle Skitne Drittsekken( :!: ) Paul Vegg Rød Mann Store L Gjengstjerne Vestkant Forbindelsen Bakgate Guttene(lol, det høres enda gayere ut ) Lille Jon etc Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 JernJomfru FTW! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hint: sjekk avataren min Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dimmu Borgir = Tåke Tårnet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 og den beste av dem alle: *trommevirvel for stemningens skyld* Ta Det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dog min innsikt i musikk er små poster jeg i det minste 2 stk Krydder jentene Dronning Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kurt Nilsen HEHE HEHEHEHEHEHEH! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Like morsom som alltid Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dog min innsikt i musikk er små poster jeg i det minste 2 stk Krydder jentene Dronning 7779374[/snapback] Pff ... Du liker jo Ørnene du, gjør du ikke? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Rosa FloydRosa Fløyel, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå