Trophy2052 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har leitet lenge etter et program som håntere sms fra mobilen og inn på pc`n, slik att enkelte sms kan skrives ut eller lagres. Er det noen her som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 De fleste mobilprodusenter har egne programmer til å synkronisere eller laste inn innhold fra mobilen til PC'n. Sjekk ut på hjemmesiden til produsenten din. Lenke til kommentar
Trophy2052 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Har leitet lenge etter et program som håntere sms fra mobilen og inn på pc`n, slik att enkelte sms kan skrives ut eller lagres. Er det noen her som kan hjelpe meg Har dise programmene Mobilen jeg trenger dette til er er Sony Ericsson alle modeller uten om P modellen 7777347[/snapback] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Da jeg i en kort periode faktisk brukte sony ericsson (isj) så brukte jeg et program som het: float's mobile agent http://fma.sourceforge.net Det var helt gratisk, open source og faktisk veldig bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå