kentiver Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 La for noen dager siden inn Xp igjen. Skulle oppdatere til Sp2, men den stopper når den skal sjekke produktnøkkelen. Nøkkelen jeg bruker er orginal og fulgte med pcen min, står skrevet under, så kan jo ikke være den som gjør det. Desverre har jeg ikke orginal selve cden lengre, den har jeg lastet ned å brent ut, men er jo nøkkelen som er viktig. Har også brukt cden og samme keyen før og ikke hatt det problemet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Men har du aktivert Windows da? (Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Aktiver Windows) Sist gang jeg installerte Windows XP på min PC fungerte ikke aktiveringen over internett. Jeg måtte da aktivere over telefon. Prøv på det du òg. For så lenge du har orginal produktnøkkel og Windows er aktivert skal det være smertefritt å installere SP2. Vil forøvrig råde deg til å lage en CD med SP2 integrert. Ta en kikk her. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Joa det er aktivert. Skal prøve å lage meg en slik cd da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå