mastodon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hei.. Kjøpte rett før jul en '99 mod Partner med original dekk dim på 165/70-14.. Dette er helt grei dim på vinterdekkene men til sommeren trenger jeg noe som ikke svømmer like mye som dette... Har 4 stk 205/50-16 dekk på felg liggende og lurer på om noen har prøvd lignende dim på en Partner før? Lurer rett og slett på om det er plass til såpass bred dim i hjulbuene... Berlingo og Kangoo fra samme tid skal vere det samme.. Sjekket kalkulatoren rulleomkrets og høyde var innenfor toleransen.. Latskapen har slått inn siden jeg ikke gidder å stå ute i 15 minus for å skifte og prøve.. Takknemlig for svar/erfaringer.. Endret 22. januar 2007 av mastodon Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg jobbet ca 3mnd på Vianor, men har ikke så stor peiling på dekk. Kan de basic tingene Kontakt på Vianor Endret 22. januar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 205-dekk på en pizzabil blir rått! Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 De vil nok subbe. Hadde du hatt 205/45-16 ville det nok gått bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå