Straydog Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! Dette spørsmålet høres kanskje rart ut, men det har seg slik at jeg fant et bilde på internett som jeg valgte å ha som bakgrunnsbilde (ved å klikke lagre bilde som bakgrunn...) Nå i ettertid så har jeg lyst å bruke bilde til andre ting også, men jeg aner ikke hva det heter eller hvor det lagret seg. Kan jeg finne det igjen på maskinen? Isåfall hva skal jeg lete etter? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ja, alle bakgrunnsbildene ligger seg i Windowsmappen. I tillegg så støtter Windows 2000 og XP at bakgrunnsbildene ligger seg i mappen "mine bilder" under "mine dokumenter". (Man kan også bla igjennom maskinen og plukke bilder fra andre mapper). Det er ikke noe problem å finne disse, høyreklikk på skrivebordet og velg egenskaper. I vinduet som kommer opp (heter bakgrunn), så står navnet på bildet som er bakgrunn. Søk etter dette navnet i utforsker. Arcade Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 C:Documents and SettingsbiktDesktop C:windowstemp C:winnttemp :wink: Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 den enkleste måten å finne ut hvor bildet ligger er rett og slett å trykke på browse på desktop taben under display properties i control panel eller høyreklikk på skrivebordet ditt og velg properties. Bildet kan ligge hvorsomhelst på harddisken din, tror tidlige windowser flyttet de til windows mappen xp blant annet henter det rett fra der de lå, antagelig da i ditt tilfelle i temporary internet files mappen din mye rambling for et enkelt svar:-) ps. glemte da å si at trykker du på browse åpner den mappen du har bildet i [ Denne Melding var redigert av: Grokster på 2002-11-29 12:37 ] Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Hjertlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå