Gå til innhold

Tråden om Scientologi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må jo være tidspunktet for å tipse pressen om protestene til anon! Skal det ikke være en ny den 10. mai?

I resten av verden har pressen fulgt opp Anonymous sine demonstrasjoner. Ikke i Norge. Sørg for at norsk presse ER DER 10. MAI!!! Og at bilder av dere blir så flotte og sterke at de vill brenne seg fast i folks minne i lang tid!

I Kajas minne, ikke la hennes unødige og ufattelige død bli helt meningsløs. :-(

PS: Kulten vil gjøre ALT for å sabotere dere nå, så snakk med politiet, ha med dere forsidene til Db og VG, be om hjelp og støtte, forbered dere skikkelig, kontakt politiske partier og studentorganisasjoner (ALLEREDE NÅ!), skriv innlegg i avisen og på nett, få med bestekompisen, lag store flotte men triste plakater og bannere, vis medfølelse, sverg på at dette ALDRI må få skje igjen, vis respekt, ta 3 minutters taushet med felles bøyd hode, spill på lag med politiet (be om møte, se dem i øynene og forklar at dere er redd noen vil forsøke å sabotere og alt dere vil er fredelig demo), kle dere i sort, del ut løpesedler på Karl Johan alle dager dere makter fra nå og frem til 10/5 hvor dere ber alle om å delta for Kaja, utfordre hverandre med ideer for hvordan flest mulig kan få høre om dette, lag en parole som dere kan gi til pressen og som alle kan støtte seg til, få opp tempoet (dere kan aldri være for tidlig ute).

Det er nå vi må samle krefter og vise at INGEN skal få lov til å gjøre noe så avskyelig og slippe unna med det. Verken denne kulten eller noen andre.

Jeg gjør alt jeg kan for å kunne bli med dere i Oslo, men det er ikke sikkert. :( Men jeg lover at jeg gjør alt jeg kan og makter herfra for å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Er Andreas her inne?

Storkoste meg når jeg så deg på tabloid og redaksjon EN hvor du avkledde den stakkarslige hjernvaska $cientology løgneren av en leder du diskuterte med. Du snakket bra for deg og karen ble helt stum av ergelse, hehe. Kan ikke være lett å forsvare en kult som $cientology og du har tydeligvis veldig god erfaring med emnet.

Bare en ting jeg lurer på. På slutten av tabloid sa du at $cientologene hadde bestilt agenter som skulle grave opp dritt fra fortiden din og forfulgte deg. Det må være en guffen følese (ulovlig?). Kan du forklare litt dypere hvordan dem gjør dette og hva $cientologenes knep for å stopp deg er? Du ble avbrutt på Tabloid så vi fikk ikke høre så masse om det.

Uansett stå på, du gjør en superjobb!

Lenke til kommentar
Vi ble under denne demonstrasjonen fotografert av et vekterfirma som var leid inn for å passe på oss.

Har kontakter i "vektermiljøet".

Vet du hvilket firma det er snakk om? Eller navn eller annet som kan brukes til å identifisere firma/vektere?

Jeg kan kanskje få hoder til å rulle (billedlig talt selvsagt).

Lenke til kommentar
Vi ble under denne demonstrasjonen fotografert av et vekterfirma som var leid inn for å passe på oss.

Har kontakter i "vektermiljøet".

Vet du hvilket firma det er snakk om? Eller navn eller annet som kan brukes til å identifisere firma/vektere?

Jeg kan kanskje få hoder til å rulle (billedlig talt selvsagt).

tror den het "norsk sikkerhets tjeneste" men han som gikk rundt og tok bilder av oss var scifag så han på den andre demoen.

er det noen som har dokumentert bevis på fæle ting scientology har gjort trenger det til intervju til nettavisen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei, jeg er en newbie. Kan være jeg senser dette feil men jeg aner litt sånn Hardyguttene her ... !?

Hvem er det vi skal knekke? (lavt hviskemodus :ph34r: )?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Næ, sier du det? Dritkult for han da! :ph34r:

Hei, jeg er en newbie. Kan være jeg senser dette feil men jeg aner litt sånn Hardyguttene her ... !?

Kan du utdype det spørsmålet litt? Akkurat hva er det du snakker om? Protestene?

"Protestene"?

Lenke til kommentar

Du har gått feil Det er ikke HER vi knekker folk. I denne tråden diskuterer vi CoS på godt og vondt. Det er i den ANDRE tråden man diskuterer hvem og hvordan folk skal knekkes. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

(meget lavt hviskemodus: Du skjønner, jeg ante bare at her foregikk det litt sånne lysskye greier, du vet, slike man tar film av og sprer på diverse forum, og sånn annet svineri. Nå har du beroliget meg, så nå kan jeg trygt finne smokken min som jeg var så uheldig å spytte ut når jeg snublet over denne meget mystiske tråden :ninja: . God natt, for helvete!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...