safags Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 btw noen som har sett dette? http://www.youtube.com/watch?v=UpoWoZnm4Bw En film som kommer snart som heter Superhero, sånn scary movie film har parodert det berømte " Tom Cruise klippet" Lo godt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Redaksjon 1 på NRK i kveld skal visst handle om selvmordssaken. Andreas fra Xenu.net skal være der! - http://www.nrk.no/nyheter/1.5398481 Edit: Også på Dagsrevyen kl 19:00. Endret 15. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fant forresten denne bloggen på nettet. Likte godt det den sa om E-meteret Kanskje noe for vår egen utdannede auditør Galacticus? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Til de som måtte lure. Scientologi "kirken" er ikke en kirke og ikke en religion, men et mafiost forretningsimperium. Et verdensomspennende mafiakartell. Endret 15. april 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva har scientologene og deres forsvarere å si til metodene scientologene som trakasserer Mark Bunker (kameramannen) her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Slå på NRK folkens. Om dere ikke ser dette nå så benytt dere av NRK sin nettside. De pleier å legge ut program etterpå. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Fant forresten denne bloggen på nettet. Likte godt det den sa om E-meteret Kanskje noe for vår egen utdannede auditør Galacticus? Jeg leste gjennom denne bloggen og kommentarene som sto nedenfor. Der slo noe merkelig meg, nemlig innlegget til Scientologi/Dianetikk-studenten "Nina"... Det sto det bl.a.: Husk at det finnes svært sterke krefter i samfunnet vårt som ville tapt milliardinntekter dersom alle mennesker hadde det godt med seg selv og andre og kunne leve uten frykt for noe. Scientologikirken har derfor mange fiender, på lik linje med andre som kjemper for menneskeheten. Ta for eksempel våpenindustrien. Tror du de ønsker fred i verden? Eller legemiddelindustrien, tror du de vil at alle mennesker skal være mentalt friske og ha generelt god helse? Eller journalistene, tror du de ønsker et samfunn uten konflikter og sladder? Jeg skal ikke dra dette ut i det vide og brede, men kanskje du i det minste skulle lese noen av bøkene til L. Ron Hubbard først og gjøre deg opp en mening etterpå, i stedet for å basere din kunnskap om Scientologi på en snutt fra en satirisk tegnefilm? Dette er stort sett, i grove trekk, det samme som brukeren "Naina" skrev i sin post til meg på side 17 i denne tråden. Denne Naina har selv sagt at hun ikke er medlem av Scientologi-kirken, likevel så slår det meg som rart at både "Nina" (som studerer Scientologi og Dianetikk) og "Naina" her inne har så og si samme "argumenter/konspirasjonsteori" mot kritikk av Scientologi-kirken. Det jeg lurer på er om dette kun er en tilfeldighet? Hvis nei, så er Naina definitivt Scientolog selv om denne brukeren benekter det. Hvis ja, så har begge disse personene (der den ene studerer Scientologi/Dianetikk) akkurat samme tanker og argumenter rundt dette, noe jeg finner ganske betenkelig. M.a.o så minner denne "Nina" og denne "Naina" mistenkelig om hverandre, selv om den ene ikke skal være Scientolog. I tillegg så skriver Naina i et annet innlegg i denne tråden: Jeg er vel ikke superpopulær i Scientologikirken selv heller, da jeg ikke helt lever opp til den etiske standarden jeg burde hatt. De har stolt på meg, og jeg har brutt den tilliten. Hva betyr dette? Hvordan kan du bryte tilliten deres hvis du ikke er/har vært medlem? Naina: Er du virkelig ikke Scientolog? Det er i så fall rart at du og en Scinetologi/Dianetikk-student deler akkurat samme oppfatning av samfunnets grunner for en agenda mot Scientologi-kirken, i tillegg til at dine uttalelser her inne forsvarer Scientologien og samtidig gir klare indikasjoner på at du er eller har vært medlem... Er jeg helt på jordet nå? I så fall beklager jeg... Endret 15. april 2008 av LiamH Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her er det, Redaksjon 1 i dag. Fantastisk! - http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/357720 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 http://www.tv2.no/nyhetene/tabloid/article1760662.ece Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 NÅ har scientologi fått en del oppmerksomhet, det er fantastisk at ANON har greid dette Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Til de som måtte lure. Scientologi "kirken" er ikke en kirke og ikke en religion, men et mafiost forretningsimperium. Et verdensomspennende mafiakartell. ...skjult som en kirke og religion Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Resultatene av Anons (og mange andres) arbeid begynner å vise seg! Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva har scientologene og deres forsvarere å si til metodene scientologene som trakasserer Mark Bunker (kameramannen) her? Samme kameramann... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bra intervju med mannen bak Operation Clambake. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når over 15000 nordmenn har kjøpt bøker el. kurs av Scientologikirken, så har vel det bidratt til at noen har fått et bedre liv. Er ikke dette for det meste produkter av popkulturen vi lever i? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Syns Scientologene i denne tråden plutselig ble bom stille. Ingen av dem svarte på spørsmålet jeg stilte dem. Har dem kanskje fått beskjed om å ikke delta på sånne nettdiskusjoner? (som de taper så det griner) Lenke til kommentar
Galacticus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei alle medmennesker Jeg har ikke forlatt dere. Har bare vanvittig mye arbeid fortiden. Kommer plutselig tilbake. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 http://cgi.ebay.com/Scientology-Mark-Super...1QQcmdZViewItem Det er definitivt det dyreste ohm-meteret jeg har sett Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kan ikke så kjempemye om det her, men av det jeg vet virker dette med scientologi ut som rent lureri. Skjønner ikke hvordan folk går med på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå