Gå til innhold

Tråden om Scientologi


Anbefalte innlegg

Til Pricks

 

Jeg ser at du er mitt ytterpunkt i denne debatten. Derfor ser jeg ingen grunn til hverken kommentere el. svare på dine påstander lengre. Uansett er din sannhet er din og min sannhet er min.

 

Oioioi... Hvorfor i svarte Xenu skal du ikke diskutere med en du anser som et ytterpunkt? Skulle tro det bare ble mer interessant for din og alles del om du forsøkte å møte påstander. Vel, det blir i alle fall underholdende lesning... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til Pricks

 

Jeg ser at du er mitt ytterpunkt i denne debatten. Derfor ser jeg ingen grunn til hverken kommentere el. svare på dine påstander lengre. Uansett er din sannhet er din og min sannhet er min.

Det finnes bare en sannhet, og du er avslørt såpass kraftig i denne tråden at jeg ikke er overrasket at du tar halen mellom beina.

 

Etter min smak er du til tider meget useriøs og er kunn ut etter å ødelegge debatten. Og tro ikke at jeg stikker halen mellom beina, selv om du påstår det. Jeg har kommet for å bli, og det har Scientologi og CoS også. Du kjemper en kamp du ikke kan vinne. Så lenge jeg finnes vil det være minimum 1 Scientolog og Scientologi i Norge :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kjemper en kamp du ikke kan vinne. Så lenge jeg finnes vil det være minimum 1 Scientolog og Scientologi i Norge

Tror jammen fyren har rett jeg. Å få troende på bedre tanker er helt håpløst ser det ut til, men han HAR fått advarsler og vil helt automatisk, behøver ikke å være bevist engang, se etter feil/mangler/sprekker i troen sin. Om han tør å gjøre noe med det hvis han finner det er en annen sak, tror ikke de fleste religiøse er så veldig ærlige på akkurat det punktet...

 

Det dere derimot klarer er å skremme vekk potensielle ofre.... Så fortvil ikke, kampen er kjempe viktig! Dette er å blir en forferdelig bedrift, skult som en tro, og det er bare bra at flere får øynene opp for hva dette virkelig er... Dette er ikke engang en tro, men en lure pengene av folk bedrift. En trenger bare å se den videoen med tom cruise for å forstå hvor hjerne vaskende dette er og Galacticus er bare redskapen og beviset på at hjernevaskingen virker.. Dessverre for ham, syntes oppriktig synd på ham for å ha havnet i dette uføret, han vil jo ikke reddes men dere kan hindre nye medlemer i å havne der han er og DET er viktig!!!

 

Fight on!!!

 

:D

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Etter min smak er du til tider meget useriøs og er kunn ut etter å ødelegge debatten.

Og det skal komme fra han som flere ganger er tatt i direkte selvmotsigelser, samt at han er ekstremt selektiv på hva han svarer på? I tillegg gjentar han samme påstander om og om igjen selv om flere har stilt utallige spørsmål rundt dem (f.eks e-meter).

 

Jeg har kommet for å bli, og det har Scientologi og CoS også. Du kjemper en kamp du ikke kan vinne.

Desperasjonen til CoS viser at den allerede er i ferd med å bli vunnet av Anonymous og vennene deres :thumbup:

Lenke til kommentar
Har selv gått på anti-depressiva og det gjør deg alt anna enn neddopa. Du føler at du har mer overskudd og ting som ellers er tungt å gjøre blir mye enklere å gjøre. Du får tilbake smakssans og muligheta til å ta imot mer sansinntrykk enn tidligere. I tillegg blir du mer resposiv(sp) til behandlinga du får av psykiateren. Selfølgelig gis ikke antidepressiva uten at det også blir gitt behandling. Er kombinasjonen som funker best.

 

Og elektrosjokk gis vel ikke eldre som er dement, men til kronisk depressive som ikke responderer til andre behandlingsformer? Elektrosjokk er uansett generelt ufarlig og det utføres IKKE slik det blir framvist av filmen Requiem for a Dream!

 

Har ikke vært under elektrosjokkbehandling. Vil tru de fleste tenker på elektrosjokk som noe som griller hjernen, noe ala lobotomi, men det har ingen varige eller alvorlige bivirkninger. Forvirring og minnetap (opptil noen timer etter behandlinga) er bivirkningene. Og det gis ikke som en egen behandling, men som et supplement til den vanlige behandlinga.

 

Det å øke sanseinntrykkene gjøres også med amfetamin og kokain. Mens disse er ulovlige preparater, er psykofarma tilgjengelig over disk etter anbefaling av en lege/psykiater. I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater. Se http://www.participatenow.net/index.html og dette har ingenting med CoS å gjøre.

 

Ja, elektorsjokk gis til demente i Norge. Har fått direkte førstehånds informasjon fra sykepleiere som blir bedt om å bistå under elektrosjokk behandlingen. Og tro at ikke elektrosjokk ikke er farlig med opptil 400 volt rett i skallen, er som å delta i russisk rulet. Det smeller før el. senere.

Lenke til kommentar
Har selv gått på anti-depressiva og det gjør deg alt anna enn neddopa. Du føler at du har mer overskudd og ting som ellers er tungt å gjøre blir mye enklere å gjøre. Du får tilbake smakssans og muligheta til å ta imot mer sansinntrykk enn tidligere. I tillegg blir du mer resposiv(sp) til behandlinga du får av psykiateren. Selfølgelig gis ikke antidepressiva uten at det også blir gitt behandling. Er kombinasjonen som funker best.

 

Og elektrosjokk gis vel ikke eldre som er dement, men til kronisk depressive som ikke responderer til andre behandlingsformer? Elektrosjokk er uansett generelt ufarlig og det utføres IKKE slik det blir framvist av filmen Requiem for a Dream!

 

Har ikke vært under elektrosjokkbehandling. Vil tru de fleste tenker på elektrosjokk som noe som griller hjernen, noe ala lobotomi, men det har ingen varige eller alvorlige bivirkninger. Forvirring og minnetap (opptil noen timer etter behandlinga) er bivirkningene. Og det gis ikke som en egen behandling, men som et supplement til den vanlige behandlinga.

 

Det å øke sanseinntrykkene gjøres også med amfetamin og kokain. Mens disse er ulovlige preparater, er psykofarma tilgjengelig over disk etter anbefaling av en lege/psykiater. I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater. Se http://www.participatenow.net/index.html og dette har ingenting med CoS å gjøre.

 

Ja, elektorsjokk gis til demente i Norge. Har fått direkte førstehånds informasjon fra sykepleiere som blir bedt om å bistå under elektrosjokk behandlingen. Og tro at ikke elektrosjokk ikke er farlig med opptil 400 volt rett i skallen, er som å delta i russisk rulet. Det smeller før el. senere.

Slutt med de håpløse sammenlikningene. Det er ikke slik man har en saklig debatt. Du bare fremstår nok en gang som useriøs/hjernevasket.

 

Trist med fettern din. Hvis det er en ting som vi kan være enige om er at folk reagerer forskjellig på disse medisinene, noen så ille som din fetter, og at det derfor er viktig å ikke dele dem ut i hytt og pine uten medisinsk oppfølging og en reell grunn for å bruke dem. Altså ikke gi dem til folk som bare har en vanlig depresjon som de fleste opplever en eller annen gang i livet osv. Men i motsetning til e-meteret ditt så har antidepressiva en vitenskapelig (og medisinsk) dokumentert virkning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det å øke sanseinntrykkene gjøres også med amfetamin og kokain. Mens disse er ulovlige preparater, er psykofarma tilgjengelig over disk etter anbefaling av en lege/psykiater. I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater. Se http://www.participatenow.net/index.html og dette har ingenting med CoS å gjøre.

 

Ja, elektorsjokk gis til demente i Norge. Har fått direkte førstehånds informasjon fra sykepleiere som blir bedt om å bistå under elektrosjokk behandlingen. Og tro at ikke elektrosjokk ikke er farlig med opptil 400 volt rett i skallen, er som å delta i russisk rulet. Det smeller før el. senere.

Typically, the electrical stimulus used in ECT is about 800 milliamps, and the current flows for between one and 6 seconds.

 

Elektrisk motstand i kroppen: 10 ohm to 200 ohm (105 gj. sn)

Strøm: 800 milliampære eller 0,8 ampære

 

U=RI

U=105 ohm * 0,8 ampære

U=84 Volt

 

La oss ta den høyeste mostanden

U=RI

U=200 ohm * 0,8 ampære

U=160 Volt

 

Kilder:

http://wiki.answers.com/Q/What_is_resistan...e_of_human_body

http://no.wikipedia.org/wiki/Ohms_lov

http://en.wikipedia.org/wiki/Electroshock#ECT_machines

 

Redigert:

MOAR!

 

For at det skal være 400 volt, må da ampæra være

 

Hvor ohm = 105

U=R*I

I=U/R

I=400 volt / 105 ohm

I=3,8 ampære

 

Hvor ohm = 10

I=400 volt / 10 ohm

I=40 ampære

 

Hvor ohm = 200

I=400 volt / 200 ohm

I=2 ampære

 

 

Dette er fra 2 1/2 ganger til 50 ganger så mye strømmengde som hva som ble oppgitt hos Wikipedia.

 

Hvor har du dine 400 volt fra?

 

 

Dessuten det med demente, nå har det seg slik at eldre med depresjon ofte får samme symtomer som demente fordi de har nedsatt hjerneaktivitet og stimuli. Derfor vil eldre med "demens" kanskje bli frisk for sin depresjon og bli så god som gull :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Det å øke sanseinntrykkene gjøres også med amfetamin og kokain.

 

Så de har en samme effekt. Jeg går utifra at du ikke drikker kaffe eller noe med koffein fordi det stimulerer sentralnervesystemet ditt det også, akkurat som kokain og amfetamin.

 

I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater.

 

Aldri fint når noen dør og hvertfall ikke når noen tar livet sitt, men la oss se. Hengte han seg fordi han gikk på antidepressiva midler eller fordi han var deprimert? Hvorfor fikk han antidepressiva?

Lenke til kommentar

Hepp.

 

Hjelp til med å beskytte XENU.NET på:

 

http://www.drawball.com/

 

Hvordan løse gåten for å komme i gang:

 

http://www.wikihow.com/Image:Instructional-photo-cropped.jpg

 

Husk å bruke en av de tre tynneste penslene for å spare på blekk. Bruker du opp blekket så kommer det mer etter hvert. Du må zoome helt inn for å kunne bidra.

 

Tråd der man samles for å planlegge forsvar av XENU.NET:

 

http://forums.enturbulation.org/showthread.php?t=2102

Lenke til kommentar
I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater.

Og hva er konklusjonen din av det? Jeg håper ikke du antyder at det var anti-depressiva som var grunnen til hans handling.

 

Denne linken virker litt relevant til saken:

http://www.seanbonner.com/blog/archives/001857.php

 

Ja, jeg mener bestemt at anti-depressiva var årsak til at han tok sitt eget liv. Sammenhengen ble klar for meg når jeg fant bivirkningene på Zoloft som han fikk. :mad: "I begynnelsen av behandlingen bør pasienter følges nøye pga. økt suicidalfare initialt." http://www.felleskatalogen.no/

 

Han ble aldri fulgt nøye opp av psykiateren og selvmordet kom som lyn fra klar himmel. Jeg begynte kampen mot psykiatri 7 år før jeg ble Scientolog.

Lenke til kommentar
Det å øke sanseinntrykkene gjøres også med amfetamin og kokain. Mens disse er ulovlige preparater, er psykofarma tilgjengelig over disk etter anbefaling av en lege/psykiater. I 1995 hengte min fetter seg etter å fått anti-depressiva fra en psykiater. Se http://www.participatenow.net/index.html og dette har ingenting med CoS å gjøre.

 

Ja, elektorsjokk gis til demente i Norge. Har fått direkte førstehånds informasjon fra sykepleiere som blir bedt om å bistå under elektrosjokk behandlingen. Og tro at ikke elektrosjokk ikke er farlig med opptil 400 volt rett i skallen, er som å delta i russisk rulet. Det smeller før el. senere.

Typically, the electrical stimulus used in ECT is about 800 milliamps, and the current flows for between one and 6 seconds.

 

Elektrisk motstand i kroppen: 10 ohm to 200 ohm (105 gj. sn)

Strøm: 800 milliampære eller 0,8 ampære

 

U=RI

U=105 ohm * 0,8 ampære

U=84 Volt

 

La oss ta den høyeste mostanden

U=RI

U=200 ohm * 0,8 ampære

U=160 Volt

 

Kilder:

http://wiki.answers.com/Q/What_is_resistan...e_of_human_body

http://no.wikipedia.org/wiki/Ohms_lov

http://en.wikipedia.org/wiki/Electroshock#ECT_machines

 

Redigert:

MOAR!

 

For at det skal være 400 volt, må da ampæra være

 

Hvor ohm = 105

U=R*I

I=U/R

I=400 volt / 105 ohm

I=3,8 ampære

 

Hvor ohm = 10

I=400 volt / 10 ohm

I=40 ampære

 

Hvor ohm = 200

I=400 volt / 200 ohm

I=2 ampære

 

 

Dette er fra 2 1/2 ganger til 50 ganger så mye strømmengde som hva som ble oppgitt hos Wikipedia.

 

Hvor har du dine 400 volt fra?

 

 

Dessuten det med demente, nå har det seg slik at eldre med depresjon ofte får samme symtomer som demente fordi de har nedsatt hjerneaktivitet og stimuli. Derfor vil eldre med "demens" kanskje bli frisk for sin depresjon og bli så god som gull :)

 

Herfra har jeg dette http://www.ect.org/electroshock-and-inform...nsent/#more-465.

Lenke til kommentar

De bruker en strømbegrenser på de 400 voltene. ... Hvis ikke hadde de grillet pasientene. Men spenningen må være så høy for å "slå over" fra punkt A til punkt B. Som kjent kan du ta i et bil batteri uten at det gjør deg noe, enda et bilbatteri har flere hundre ampere når det kortsluttes. Du har også mer ohm i kroppen, stort sett, litt an på dagsform, enn 200 ohm.... Er utdannet elektrikker og VET at 400 volt kan ta livet av et menneske, jeg fikk en kollega mindre pga det for noen år siden, men han tok på to av fasene og fikk strømmen direkte mellom hjertet, som stoppet øyeblikkelig! Men de medisinske 400 voltene har som sagt strøm begrenser, det vil si at det aldri vil kunne gå en dødelig strøm mellom noen de gir denne behandlingen. De er ikke dumme heller, selv om det til tider kanskje kan se sånn ut.

 

:)

 

Han ble aldri fulgt nøye opp av psykiateren og selvmordet kom som lyn fra klar himmel. Jeg begynte kampen mot psykiatri 7 år før jeg ble Scientolog.

 

Dette er akkurat det samme som at vi skulle tatt opp kampen mot ALLE buss sjåfører fordi en av dem har kjørt av veien en gang!! Eller brannmenn fordi noen andre brannmenn ikke klarte å slukke en brann... Like utrolig dumt... :no:

 

Det finnes gode fagfolk og dårlige fagfolk overalt, i alle yrker, så dette sier du KUN for å forsvare Co$ troen din, som er en kjent motstander av psykratri! Du må jo i såfall kjempe mot drittstøvlen som IKKE fulgt opp fetteren din da, ikke alle som bedriver med psykratri! Men du bruker dette til å legitimere hvorfor du gikk inn i denne økonomiske sekten du er en medlem av? Du kommer garantert ikke til å svare på dette allikevel, for du er utrolig selektiv med hva du svarer på og er det noe du føler er på kanten unnlater du å svare og det må være herlig å ha det sånn!!! :D

 

Selv ønsker jeg deg lykke til. Og håper at du ikke blir værende for lenge i denne sekten før du ser hva de egentlig er ute etter... Søker du på nettet er det jo til og med mulig at du kan gå opp til level III, (OT 3?) eller hva det øverste skjiktet heter, helt gratis? Men da blir du vel kastet ut tenker jeg, for det er jo pengene dine de vil ha? De driter vel egentlig i hva som skjer med deg når du er ferdig her på jorden bare de får fatt i pengene dine. Bevisene på dette er overveldene min venn, det er bare for deg å tørre å lese dem....

 

Jeg syntes det er flott at noen sier i fra! Så til dere som skal møte opp den 12:

 

Stå på! Det nytter! Alt tyder på at flere folk har fått opp øynene hva slags bedrift dette egentlig er! Og det er bra, for verden trenger ikke denne sekten, det er sikkert!!! Gå heller å sett pengene i banken! :D

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Han ble aldri fulgt nøye opp av psykiateren og selvmordet kom som lyn fra klar himmel. Jeg begynte kampen mot psykiatri 7 år før jeg ble Scientolog.

 

Var dette delvis grunn til at du ble med i CoS?

 

Altså, fordi dem er imot psykologi og anti-depressiva osv?

 

I så fall, så er det andre måter du kan kjempe mot disse, sakene hvis du vil det, enn gjennom CoS.

Lenke til kommentar
De bruker en strømbegrenser på de 400 voltene. ... Hvis ikke hadde de grillet pasientene. Men spenningen må være så høy for å "slå over" fra punkt A til punkt B. Som kjent kan du ta i et bil batteri uten at det gjør deg noe, enda et bilbatteri har flere hundre ampere når det kortsluttes. Du har også mer ohm i kroppen, stort sett, litt an på dagsform, enn 200 ohm.... Er utdannet elektrikker og VET at 400 volt kan ta livet av et menneske, jeg fikk en kollega mindre pga det for noen år siden, men han tok på to av fasene og fikk strømmen direkte mellom hjertet, som stoppet øyeblikkelig! Men de medisinske 400 voltene har som sagt strøm begrenser, det vil si at det aldri vil kunne gå en dødelig strøm mellom noen de gir denne behandlingen. De er ikke dumme heller, selv om det til tider kanskje kan se sånn ut.

 

:)

 

Han ble aldri fulgt nøye opp av psykiateren og selvmordet kom som lyn fra klar himmel. Jeg begynte kampen mot psykiatri 7 år før jeg ble Scientolog.

 

Dette er akkurat det samme som at vi skulle tatt opp kampen mot ALLE buss sjåfører fordi en av dem har kjørt av veien en gang!! Eller brannmenn fordi noen andre brannmenn ikke klarte å slukke en brann... Like utrolig dumt... :no:

 

Det finnes gode fagfolk og dårlige fagfolk overalt, i alle yrker, så dette sier du KUN for å forsvare Co$ troen din, som er en kjent motstander av psykratri! Du må jo i såfall kjempe mot drittstøvlen som IKKE fulgt opp fetteren din da, ikke alle som bedriver med psykratri! Men du bruker dette til å legitimere hvorfor du gikk inn i denne økonomiske sekten du er en medlem av? Du kommer garantert ikke til å svare på dette allikevel, for du er utrolig selektiv med hva du svarer på og er det noe du føler er på kanten unnlater du å svare og det må være herlig å ha det sånn!!! :D

 

Selv ønsker jeg deg lykke til. Og håper at du ikke blir værende for lenge i denne sekten før du ser hva de egentlig er ute etter... Søker du på nettet er det jo til og med mulig at du kan gå opp til level III, (OT 3?) eller hva det øverste skjiktet heter, helt gratis? Men da blir du vel kastet ut tenker jeg, for det er jo pengene dine de vil ha? De driter vel egentlig i hva som skjer med deg når du er ferdig her på jorden bare de får fatt i pengene dine. Bevisene på dette er overveldene min venn, det er bare for deg å tørre å lese dem....

 

Jeg syntes det er flott at noen sier i fra! Så til dere som skal møte opp den 12:

 

Stå på! Det nytter! Alt tyder på at flere folk har fått opp øynene hva slags bedrift dette egentlig er! Og det er bra, for verden trenger ikke denne sekten, det er sikkert!!! Gå heller å sett pengene i banken! :D

 

Jeg ble med i CoS pga den åndelig utvikling den kunne gi meg. Og jeg meget fornøyd med alt jeg har fått fra CoS og som jeg har betalt for.

 

Når det gjelder psykiatri og ECT, så blir jeg meget overrasket om du som elektriker ufarliggjør elektorsjokk. Les siden på denne linken som ikke har noe med CoS å gjøre http://www.ect.org/ og så kom tilbake med et svar om du godtar denne typen behandling på mennesker.

 

I Norge i dag finnes det kun et sted som jeg vil henvise til hvis noen trengte psykiatrisk behandling og det er Modum Bad. Så er helt enig om at alle psykiatere ikke er dårlig mennesker, men det samles mange råtne epler i den kurven dessverre. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...