Gå til innhold

Gode tilbud på PS3 i Japan

_norse_

Anbefalte innlegg

Hvis man er desperat etter PS3 og tilfeldigvis skal til Japan, så er det tydeligvis noen gode tilbud på gang;

PS3 sales in Japan have not just chilled but FROZEN. The problem of PS3's not selling in their native motherland has got so bad that retailers are cutting their prices by as much as 20% in a bid to move the systems. As soon as PS3 gets some good games, expect things to heat up!

Kilde: Max Console

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser igjen hvorfor det aldri er lurt å campe utenfor butikken første dag.

Klarer en å smøre seg med tålmodighet og vente et par måneder, er det bare å valse inn i butikken når som helst i åpningstiden, plukke opp konsoll/spill/pckomponent/etc en del hundrelapper billigere. ;)

Lenke til kommentar
Viser igjen hvorfor det aldri er lurt å campe utenfor butikken første dag.

Klarer en å smøre seg med tålmodighet og vente et par måneder, er det bare å valse inn i butikken når som helst i åpningstiden, plukke opp konsoll/spill/pckomponent/etc en del hundrelapper billigere. ;)

7778581[/snapback]

Ingen som viste at salget skulle bli så dårlig i Japan

Lenke til kommentar

Lå vel egentlig i kortene.

Spillutvalget ved launch var heller miserabelt, prisen for høy, samtidig som at den langt billigere hovedkonkurrenten hadde alle de interessante spillene.

Og med hovedkonkurrent mener jeg selvfølgelig PS2. Det er her suksessen til PS2 slår tilbake mot Sony. Med den store "installasjosbasen" er det mye mer interessant å lage et PS2 spill enn et PS3 spill. Hvorfor ta de skyhøye utgiftene med å omstille seg til å lage PS3-spill, når en allerede har gode rutiner og kompetanse for å lage PS2-spill? Særlig med tanke på hvor mange flere som har dem.

Og så lenge det kommer masse interessante spill til en konsoll en allerede eier, hva er vitsen med å brenne av så mye penger på en PS3 og muligens også en ny TV?

Lenke til kommentar

Var inne i noen Gamestop-butikker her på søndag (NYC). De hadde vel 15 spill til salgs, og ingen av disse virka veldig intressante. Lagre (eller mangel på sådan) av maskiner derimot er en annen historie...

Endret av K3nn7
Lenke til kommentar
Var inne i noen Gamestop-butikker her på søndag (NYC). De hadde vel 15 spill til salgs, og ingen av disse virka veldig intressante. Lagre (eller mangel på sådan) av maskiner derimot er en annen historie...

7779474[/snapback]

Skal visst være vanskelig å få tak i en ps3 i NY, men litt lengre ut på "landet" er det visst masse med consoller! :p

Lenke til kommentar

Bra at PS3 ikke ble lansert i Europa på samme tid syns jeg. Til og med JEG av alle personer ville ikke brukt 5000 på de titlene som er tilgjengelig nå. De spillene som jeg venter på og resten tror jeg, kommer jo ikke før europa lanseringen.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy hvis de hadde tatt av 20% av prisen her i Norge også etterhvert... La oss si en pris til 5.500,- minus 20% = 4.400% :cool:

La oss krysse alt vi har av lemmer ( :!: ) for at dette blir en realitet...

7785784[/snapback]

Hva? Å betale med prosenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...