1337acab Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. Jeg reformaterte nå nettopp en annen PC jeg har i huset, men etter at Windows ble instellert, finner han ikke noen nettverks-tilkoblinger. Hvis jeg f.eks. går på Min Datamaskin ---> Mine Nettverkssteder ---> Vis Nettverkstilkoblinger, så er det helt tomt der, eller har bare den der firewire greia. Jeg har prøvd å bytte nettverkskabel uten hell, og også prøvd å installere Windows på nytt, men han finner ingenting. Prøvde å "Opprette en nettverkstilkobling", men da får jeg bare spm. om å gå på nett med MSN. Jeg har aldri vært borti dette problemet før, og nette fungerte rett før jeg reformaterte. Hva er problemet? Hovedkortet heter asus a7n8x-e deluxe og den har dual lan with gigabit!! Alt ble jo selvfølgelig slettet så jeg må innstalere lydkort osv. Men om jeg trenger drivere til nettverkskortet for å få fram Lan tilkoblingen så jeg kan dra på nett for å laste ned de andre driverne..Om jeg får en side eller no slikt så jeg kan laste ned en driver til denne maskina for så å legge den over på den som trenger drivere! Takker for svar Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hei hå...Har du prøvd og laget en ny netverkstilkobling? Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Her er driveren du trenger: http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/lan/marve...arvell_v628.zip Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) skal sjekke nå, sier ifra om det funker! Kan ta litt tid men jeg skal si ifra iløpe av 1time om den drivern funka eller ikke! Endret 22. januar 2007 av 1337acab Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Blind takker takker, dagens hlet, funker fett nå:D:D:D:D Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå