Alxg Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lastet ned (kjøpte) Norton Internet Security i dag, og alt gikk fint. Helt til jeg skulle installere selve programmet og fikk følgene feil melding: Noen som har en ide hva jeg skal gjøre? PS den linken som er på feilmeldingen funker ikke Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sjekk om windows trenger noen oppdateringer Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Prøvd det...... Samme feil melding... Liten Story: NIS 2006 har gått ut så jeg tenkte å oppgradere til 2007 når jeg først var i gang, fordi jeg får opp av 2006 at det er en trojansk hest some er ubeskyttet. Skulle beskytte den ved å oppdatere, siden det sto "dette tar bare noen minutter" Så kom med forslag folkens! (Har betalt nesten 700 spenn så jeg vil helst at det skal funke ) Endret 22. januar 2007 av Alxg Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kopier ut den siste nedlastede NIS versjonen (minnepenn / cd). Avinstaller alt som har med symantec. Sjekk for oppdateringer hos windows. Installer NIS. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Kopier ut den siste nedlastede NIS versjonen (minnepenn / cd). Avinstaller alt som har med symantec. Sjekk for oppdateringer hos windows. Installer NIS. 7777834[/snapback] Den er lastet ned, men ikke utpakket... Det er her feilen skjer... Men skal jeg alikevell gjøre det slik? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan det være en feil med det nedlastede programmet? Grunnen til at jeg nevnte at du kan kopiere programmet ut var at det kanskje var en ide å kjøre en systemgjenoppretting til et tidspunkt før du begynte å installere det (greit å ha en backup av programmet i tilfelle det forsvinner med gjenopprettingen) - for deretter å fjerne alt som har med symantec før du prøver å installere den siste versjonen (skal jo egentlig ikke være dette som er problemet men man vet aldri ) Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Har av installert alt symmnatec, men den samme meldingen kommer opp..... Tror ikke det er noe feil med programmet, men den får jo ikke pakekt ut filene... Etter utpakkingen meldingen kommer Endret 22. januar 2007 av Alxg Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Folkens, problemet er løst! Linken på feilmeldingen fungerer og etter guiden til Symantec, greide jeg det. Løsning: Jeg måtte reinstallere windows installer. (Noe som ikke er vanskelig) Konklusjon: ALDRI avinstaller antivirus programmet ditt før du har funnet ut om installasjonen til det nye programmet fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå