Piratpjokken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvordan lager man flere tropper på black and white 2?? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Får skrive litt mer detaljert. Jeg får opp beskjeden: "Not enough men", men i basen min er det jo nesten en maurtue Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis det er en maurtue av damer så hjelper vel ikke det? du må og ha de i rette alder tror jeg? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 så grunnen er at de folka jeg har er enten ikke i rett alder og bare damer? (det er stappfullt av kids forresten. bak hver dame går det 5 unger) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg er ikke sikker, men prøv google eller les manualen til spillet du! Lenke til kommentar
slash Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Skjønte aldri hva en skulle med hærer i det spillet... Du kunne jo gjøre alt som trengtes "manuelt" eller med dyret - mye raskere enn hva en hær kunne fått til.. Trenger en mana til et par fireballer så er alt man trenger å gjøre å hive en drittunge i offerskåla. MUAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå