hitokiri Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du kan regne ut verdien av valuta med en iPod, mener en bank. Nå kommer iPod-indeksen. Les mer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg fant ingen link hverken i denne artikkelen eller i VGNetts artikkel. Er det bare jeg som ikke lette godt nok? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har virkelig denne banken glemt at vi i Norge f.eks. har nesten 20% mer moms enn USA? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg mener dette er den oprinnelige artikkelen: http://money.aol.com/news/articles/_a/aust...122100109990002 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Lurifaksen: Det er hele vitsen med indeksen etter det jeg skjønner. Den måler kjøpekraft, ikke pris. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sist jeg gjorde litt undersøkelser, kom jeg frem til at apples produkter koster omtrent det samme overalt i europa, men er vesentlig billigere i usa og i asia. I forhold til mange andre varer, er altså ipod temmelig billig i Norge i forhold til andre europeiske land. Det samme gjelder forresten mobiltelefoner, som det ikke er særlig mye å spare på å kjøpe i andre land (så får det med ringepriser og slikt være en helt annen sak...). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 I mine øyne er en iPod-indeks totalt uinteressant, men det vil bli interessant hvis det blir laget en felles indeks basert på en lang rekke teknologiske artikler. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Varer i Norge kan også fordyres på grunn av at vi har en sterk forbrukerkjøpslov, som koster penger for produsenten om det skjer noe med produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg