Killer_DT Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg skulle ha meg et nytt nettverkskort og tenkte at jeg kunne spytte litt mer enn vanlig i potten og kjøpe meg et 3com kort. Nærmere bestemt et 3Com OfficeConnect 10/100Mbit TP bulk PCI på databutikken. Men så viser det seg at det ikke er drivere til win2000 med kortet. DÅRLIG! Og så går jeg på nettet for å finne driverne (3com.com) men der var det jo ikke noe drivere til akkurat det kortet. DÅRLIG! Det er faen med noe av det dårligste driver siden jeg har sett! Lenke til kommentar
xonic Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 jeg prøvde å finne det på 3com med den info'en jeg fikk, er denne riktig http://support.3com.com/infodeli/tools/nic...csoho100-tx.htm Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg vet ikke om dette er den riktige driveren, men jeg fant ihvertfall denne; http://support.3com.com/infodeli/tools/nic...csoho100-tx.htm Du for se om den funker på Win2k Frankey Lenke til kommentar
xonic Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 hah fant den først :smile: Lenke til kommentar
HOI Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Saken er vel den at man må lære seg å bruke 3com sin web, og i tillegg sjekke at hjernen er tilkoblet før man klager sin nød. Mitt råd er: Ta det litt med ro, let en gang til og du finner det du søker etter. Du må huske at 3com var med fra starten. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Denne funket. http://support.3com.com/infodeli/tools/nic...csoho100-tx.htm Og ka har det å si om de var med fra begynelsen? De burde no klare å lage skjikkelige og oversiktlige sider! Lenke til kommentar
tvika Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 3coms sidene var jo greie de. Tok meg ca 3 min å finne driver til kortet ditt.... __ TV Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hvis driversider er uoversiktlige kan søk på google være kjappere enn å finne frem på sia. Fx HP-drivere er mye enklere å finne da google peker rett til den riktige driversia på hp.com Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-20 10:22, GalFisk skrev:Hvis driversider er uoversiktlige kan søk på google være kjappere enn å finne frem på sia. Fx HP-drivere er mye enklere å finne da google peker rett til den riktige driversia på hp.com Skulle forundre meg om ikke fyren har et problem åpne en melkekartong. Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Folk skal faen meg klage på alt.. Se!! Nå klager jeg på at folk klager.. Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det du sa var 'Folk skal faen meg klage på alt..' Nå må jeg klage på den dårlige hukommelsen din :wink: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 00:27, rolfhansen skrev:Folk skal faen meg klage på alt.. Se!! Nå klager jeg på at folk klager.. Hva var det jeg sa? Å klage ligger i menneskets natur. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå