Gå til innhold

På vei ned i tåkehavet - Østerholtheia

Azzido

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

likte alle linjene om går innover i bildet, også likte eg stemmninga du har fanga.

det eg ikkje likte var den svarte ramma du har rundt bildet! arg! medan augo glir langsamt innover bildet ( nedover vegen) blir dei samtidig forvirra av den svarte ramma. du veit vel at ramme er noko ein skal sette på etter at bildet er på papir og skal hengast på veggen? :tease:

bildet var fint, men uten ein større versjon får eg ikkje vurdert skarpheita.

Lenke til kommentar
likte alle linjene om går innover i bildet, også likte eg stemmninga du har fanga.

det eg ikkje likte var den svarte ramma du har rundt bildet! arg! medan augo glir langsamt innover bildet ( nedover vegen) blir dei samtidig forvirra av den svarte ramma. du veit vel at ramme er noko ein skal sette på etter at bildet er på papir og skal hengast på veggen?  :tease:

bildet var fint, men uten ein større versjon får eg ikkje vurdert skarpheita.

7776788[/snapback]

Føler selv jeg klarte å få ett vist sug i dette bilde som trekker blikket innover. samtidig som det er en stilig stemning. men ting kan nok forbedres her også.

Det med ramme syntes jeg selv passer inn for å lage ett lite skille. men selvsagt smaksak dette.

Ellers så har du en større versjon her: http://gallery.azzido.no/albums/Diverse-Bi...terholtheia.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...