fotballkamera Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hey Har lest litt om at man bør oppdatere firmwaren til mp3-spilleren... Er dette nødvendig eller lurt? og hvordan gjør man dette.... Er ikke pro innenfor dette emnet så fint om noen kunne skrive litt hvordan man legger firmwaren inn på mp3-spilleren.... Er det noe annet jeg bør gjøre med creative zen v pluss 4gb `en så er det bare å si ifra;) TAkk for svar Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hvis du har problemer med den, som at den henger seg bur dedu oppdatere den, ellers er det egentlig ikke noe vits, selv om det er ganske smart. Hvis du vil ha høyere lyd oppdaterer du til amerikansk fw... Det er ikke vanskelig og oppdatere den i det hele tatt. Du velger bare nedlastninger under suport (velger usa hvis du vil ha øyere lyd) og finner det du vil ha. Så laster du ned. Kobler til mp3 spilleren og kjører exe fila... Edit: Etter en titt på hva som er med i updaten ville jeg gjort det. Link til amerikansk fw Link til europeisk (norsk) fw Endret 22. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 OKay thanks Noe annet jeg bør gjøre med mp3`en så må folk bare si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå