lefsaker Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Har lett en god stund etter en PNGfix som fungerer på bakgrunner i divs osv. Men har bare funnet til bilder som er plassert i selve koden, og ikke i CSS'en. Er det noen som vet om en PNGfix som gjør PNG bakgrunner transparente i IE? Endret 22. januar 2007 av lefsaker Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! Denne mener jeg skal funke godt! PNGfix Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Prøvde den nå, men det funker bare på 1,5 av 3 diver... Headeren er OK Menu funker halvveis, men den er mong mot venstre. Innholdet får ikke bakgrunn i det hele tatt. Her er linken til siden I head tagen: <style type="text/css"> img, div { behavior: url(iepngfix.htc) } </style> <script type="text/javascript"> if (document.all && document.styleSheets && document.styleSheets[0] && document.styleSheets[0].addRule) { document.styleSheets[0].addRule('*', 'behavior: url(iepngfix.htc)'); } </script> CSS'en som tilhører headeren er: #header { width: 709px; margin: 0 auto; position: relative; height: 150px; background: url(img/header.png) repeat center top; padding: 0; font-size: 14px; color: #FFF; } CSS'en for menu er: #menu { clear: both; margin: 0; position: relative; padding: 0 210px 0 0; background: url(img/menu.png) repeat-y center top; font: bold 12px/26px Verdana, Arial, Tahoma, Sans-serif; height: 29px; } CSS'en for wrap (innhold) er: #wrap { width: 709px; background: url(img/content.png) repeat-y center top; margin: 0 auto; position: relative; padding: 0; text-align: left; } Endret 23. januar 2007 av lefsaker Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Prøvde meg litt mer, men får det ikke til. Tror jeg går over til GIF Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 For meg er sidene helt like i både FF og IE da... -C- Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ja nå ja, jeg bytta til GIF på den siden. Torjus sendte meg en PNGfix som virka, så den kommer jeg nok til å bruke på fremtidige designs. Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva med å legge ut den da? Slik at alle vi andre kan ha glede av den? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Kan gjøre det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Hmm... jeg får ikke lasta den ned fra Hotmail kontoen lenger... får opp melding om at Hotmail har permanent blokkert denne filen for nedlasting. Hvorfor blokke en .js fil? Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå