Gå til innhold

Hvor ligger savefilene på en standar xbox(1)?

jealei

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte jeg skulle overføre de gamle save filene fra den hdden som fulgte med xboxen til den nye, men jeg finner de ikke, heter de det samme som spillet eller noe helt annet, og i hvilken partisjon og mappe ligger filene

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg tenkte jeg skulle overføre de gamle save filene fra den hdden som fulgte med xboxen til den nye, men jeg finner de ikke, heter de det samme som spillet eller noe helt annet, og i hvilken partisjon og mappe ligger filene

7776622[/snapback]

De ligger på E partisjonen

under E:\TDATA og E:\UDATA

Flytter du begge disse over på nye boksen så skal du ha samme gamesaves på begge boksene. Dersom du ønsker å bare flytte over noen få gamesaves så har du en jobb foran deg. TDATA og UDATA er ganske uoversiktlige ettersom folderne ikke får navn etter hvilket spill de hører til.

Kanskje du kjenner noen med et minnekort som kan hjelpe deg å få overført det viktigste? Det er kjappeste metoden hvis du bare ønsker å flytte noen av savesene.

Lenke til kommentar

Xbox Saves Manager er grei og bruke og

Xbox Games Saves Manager Guide

Wouldn't it be cool to have all your Xbox games unlocked? You would be able to play all your games to their fullest. All the maps, characters, special weapons would be available to you without you having to spend a good part of your life trying to unlock these special features. Well, now you can have this via Xbox Game Saves Manager. It's very easy to install and takes minutes to have all your favorite games "unlocked."

The first step is to download Xbox Game Saves Manager to your PC or Laptop. You can get it on my website or a simple search on google. Then find your Xbox game under their search feature. Store the zip files under the saved game folder. Then File Transfer Protocol (FTP) the zipped game saves automatically into the appropriate xbox directory. Remember to use a crossover cable if you're not using a router to do this. I use to manually unzip and transfer over the files to do this and it was a major pain in the ass. With this new app, I was able to unlock many of my brother's games on his Xbox in a matter of minutes. So, get this app, configure to your Xbox IP address and start unlocking all your games! If you can't connect your Xbox via FTP, well then, you have to modify your xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...