Rollespilleren Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lasta ned 4MB av denne fila før jeg ombestemte meg. Nå får jeg ikke sletta den. WoW-2.0.5.6320-to-0.0.6.6337-enGB-patch.exe Det er til realm test. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kva er poenget med å slette han? Er det ikkje berre til å gå inn i world of warcraft-mappa og slette han då? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil slette den fordi jeg vil ikke spille på test realmen likevel. Feilmeldingen jeg får er at den fila blir brukt av et annet program. Jeg aner ikke hvilket når jeg sjekker hva som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du prøvd å restarte og prøve då? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, prøvd to-tre ganger. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hvorfor MÅ du slette den? er 4 mb.. hehe, men sjekk på prosesser på CTRL + Alt + Delete og sjekk om du finner den der... Lenke til kommentar
hahnium Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hey! filen blir brukt av et program som starter når du starter maskina di. det du gjør er: 1: trykk f8 under oppstarten, 2:velger " sikkerhetsmodus med nettverk" 3:går innpå din brukerkonto 4:finner filen som du vil slette og trykk på "delete" grunnen til at du bruker sikkerhetsmodus er at under sikkerhetsmodus blir bare de nødvendige programmene og filene som maskina di trenger for å starte opp. dermed starter ikke programmet som bruker fila. same måten kan du bruke når det gjelder virus. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg fikk samme feilmelding nå også Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg fikk samme feilmelding nå også 7780123[/snapback] Kan du skrive NØYAKTIG feilmelding? Har et par tanker, men du prøver ikke å slette en .tmp fil eller noe da? De kan være litt sære. Blizzdownloader kan forresten gjemme seg godt noen ganger. Du kan også prøve å drepe de fleste prosesser som det ikke står system på og prøve igjen. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Bruk eit program som heiter "Unlocker" då skal du få lov til og slette den og avbryte alle program som bruker fila. Veldig kjekt program og ha Endret 23. januar 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Excellent. That's a keeper ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå