MasterOfDisaster Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hei. jeg lurte på om noen her har noen erfaringer med dette programmet? et dette noe å anbefale? og vet det finnes flere skins til dette. noen som vet hvordan jeg eventuelt kan bytte ? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 ingen erfaringer? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 det funker ok til nybegynner bruk-mixing.. morsomt å holde på med om du er fersk i gamet. demo kan lastes ned gratis så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er ett jævla bra program...... Du gjør alt Live og lærer deg til å lytte etter beaten du vil ha. Dessuten har det beatmix. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Men Aleck? hvem program vil du anbefale som ikke er så nybegyner da? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 *** Upassende kommentar fjernet, og PM på vei *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå