magfa Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har lastet ned endel gratis spill, men når jeg legger dem inn på min Nokia N80 passer dem ligsom ikke.. Det blie veldig smått, nesten så jeg ikke ser det? Noen løsning på dette eller finnes det versjoner til hver tlf modell? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 N80 hår jo en ganske høy oppløsning (352 X 416) i forhold til de litt eldre Symbian telefonene (176 X 208). Kanskje dette kan være grunnen. Går det ikke ann å gjøre sånn at spillene bruker hele skjermen i innstillingene? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 bruker hele skjermen , men det er ligsom zoomet ut... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 bruker hele skjermen , men det er ligsom zoomet ut... 7783453[/snapback] Du må bruke spill som er laget for N80 (og andre medsamme format) for at det skal bli bra på fullskjerm. Finnes noen spill på markedet. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eller du kan forandre skjermstørrelsen med en liten hack selv. http://www.mobile9.com/invboard/index.php?showtopic=33000 Bare husk at etter at du har gjort dette på du ofte bruke den innebygde filbehandleren for å installere spillene / programmene. (Y-browser f.eks. vil ofte åpne .jar filen istedenfor å installere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå