Gjest Guest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har mye ureglemessige blødninger med p.pilla Yasmin. Er nå litt lei, og ønsker å bytte prevansjonsmiddel. Noen leger har gått ut å sagt at det er unødvendig med menstrasjon, når en går på p-pillene da en ikke har "ekte" menstrasjon. Noen som har noen erfaringer som i hoppe over mensen? Har også hørt at p-pille merket Cerazette og p-sprøyten skal stoppe mens... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har mye ureglemessige blødninger med p.pilla Yasmin.Er nå litt lei, og ønsker å bytte prevansjonsmiddel. Noen leger har gått ut å sagt at det er unødvendig med menstrasjon, når en går på p-pillene da en ikke har "ekte" menstrasjon. Noen som har noen erfaringer som i hoppe over mensen? Har også hørt at p-pille merket Cerazette og p-sprøyten skal stoppe mens... 7776255[/snapback] Jeg hoppet over mensen et par ganger da jeg gikk på Trionetta, og fikk ingen problemer i etterkant. Det er helt ufarlig, og p-pillene blir bare enda sikrere har jeg lest, men det er nok veldig forskjellig fra jente til jente vil jeg tro. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er det ikke en del bivirkninger av p-sprøyten? Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har gått på Cerazette i to måneder nå og har ikke hatt mensen sien jeg begynte. De er best! Har ikke lagt på meg noe heller. Ingen bivirkninger Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Microgynon er veldig bra når man skal kutte ut mensen. Funker fint =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg bruker Cerazette og har ikke mensen. Får noen sånne knøttsmå mensliknende "blødninger" et par ganger i året, og mensen om jeg slutter på pillene over en lengre periode. Bivirkninger for min del på de pillene er at jeg blir hissig, så jeg skal bytte når jeg er ferdig med brettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå