South_Bridge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg leter etter et produkt jeg kan sette under bærbaren min. Jeg kan sikkert lage det selv, men jeg lurer på om et slikt produkt finnes. Det jeg leter etter er en "kloss" som plasseres under laptopen helt bakerst slik at laptoppen får en helning. Dette produktet vil jeg gjerne ha, av to grunner: ergonomi og det kan vel bedre luftstrømmene under laptoppen på en bordflate. Jeg vet at det finnes produkter som tilter hele laptoppen, med USB hub og det hele, men jeg må ha noe mobilt og er ikke ute etter noe som tar hele skrivebordet. Og som sagt drasser jeg pcen med meg på skole etc så det må være mobilt.... da i form av en kloss, kanskje gummi? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det noe sånt du leter etter? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Var nettopp det jeg ikke ville ha, den der er ikke særlig mobil Men det var noe slik: http://www.laptopdesk.net/access-legsf.php?source=press Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det der kan du jo bygge i Lego. :!: Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Det der kan du jo bygge i Lego. :!: 7777847[/snapback] Det var faktisk ikke en så dum ide! Klossen kan jeg jo evntuelt teipe inn, vil jo ikke ha merker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå