ole1990 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Til skolestart dette året kjøpte jeg meg ett skullcandy headset på den lokale Spaceworld butikken. Etter noen måneder merka jeg at jeg hadde fått en skade på headsetet mitt. Der som man drar ut slik at headsetet ble lenger, hadde fått en liten knekk på seg. Neste måned var det slik på andre sida også. I dag dro jeg innom den butikken jeg kjøpte headsete, og sa det som det var: Jeg sa at jeg hadde kjøpt et skullcandy headset her for en stund sida, men at jeg nå hadde fått en skade på den. Jeg viste fram skaden, og spurte om det gikk ann å bytte det, i og med at det er livstidsgaranti på Skullcandy sine headset. Da sa ekspiditøren at nei da, de har ikke noen form form for livstidsgaranti. Det var jeg skrå sikker på at det var, så jeg protesterte, og sa at det hadde de... Uansett.. Jeg fortsatt med at jeg ikke har kvitering heller (jeg har lest om flere som har fått byttet sitt uten kvitering), og da slo han seg helt vrang. Men av en eller annen grunn sa han allikevel at han skulle sjekke det opp, så han tok headsettet og la det under disken, og fikk navnet mitt og telefon nummer og sa at han skulle gi meg beskjed når han hadde sjekka med de som lager headsetet. Noen timer senere fikk jeg denne meldinga: "Kom innom, så får du ett nytt headsett! Mvh Spaceworld Maxi" :!: Lenke til kommentar
fossa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 der dret han seg ut ja lol skullcandy owns Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har hatt mitt skullcandy TI i over ett år nå. Kan ikke klage på kvaliteten nei, god lyd (for min del) og veldig god byggekvalitet. Har mitt med meg overalt og skade? Nei. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 garanti er gode ting, men jeg vet ikke helt på lydkvaliteten.. skal man bare høre på m3 og ikke er kresen på lyd, så er det sikkert foltt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 har hatt noen scullcandy ørepropper, bare 2 ord å si: Elendig kvalitet. Alle andre av vennene mine som ahr hatt det, har ødelagt det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kule headset ja, men elendig lydkvalitet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er vel skullcandy hesh som blir ødelagt så ofte? Mitt ble ødelagt, og en i klassen sitt også. Men jeg kjøpte et nytt, sånn metallica edition. Byggekvaliteten var mye bedre på denne tror jeg. Lyden er like elendig da. Men jeg er ikke kresen, så det funker greit. Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 kjøpte ørepropper for 2 uker siden og nå har den ene proppen sluttet å virke og siba nektet å gi meg nytt fordi hvis jeg holdt ledningen litt spesielt så funket det! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Eier ikke noe fra Skullcandy men det jeg har lest og hørt av alle er at det er typisk ungdom varemerke som gir elendig lyd i forhold til pris. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Skullcandy er 75% design og 25% lyd. Har to headsett, et av disse minste billigheadsettene, og et svært TI-headsett. Det første suger, det andre er bedre, men til prisen de ligger ute til ville jeg ikke kjøpt noen av de (har fått/vunnet begge i konkurranser). Takke meg til mitt AKG-headsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå