petterbaa Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 For de av dere som trenger en del av en stemme til musikk eller vil lage remix av en låt sjekk ut denne siden: ACAPELLA SIDE (trykk på meg) God fornøyelse =) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Morsomt, men hvordan er lovligheten med slike sider? Endret 23. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 fult lovlig å bruke det så lenge man ikke tjener penger på det og det kun blir brukt til privat bruk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har laget en remake av Beastie Boys - Intergalactic nå for å teste hvordan det er å jobbe med vokaler i Reason 3.0. Fungerte overraskende bra når jeg hadde laget REX-filer ut av vokalene. Litt slit i forhold til f.eks Ableton Live, men Reason er mer min ting Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Bruker de i fl-studio jeg aner ikke hva rex-filer er bare bruker de i wav jeg å så eq'er dem litt og skifter tempo hvis det ikke passer da, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå