anal_fabet Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Har nettopp oppgradert pcen min med noen deler og når jeg skal installere windows får jeg bare blå skjerm og den sier "irql equal or higher" ellerno. Har prøvd 2 skjermkort der jeg vet at det ene funker. Har prøvd begge minne bikkene alene og sammen men det hjelper ikke. verken nye eller gamle strøm forsyninga fikser problemet. Om det er defekt hardware noen plass må det være hovedkort eller cpu da jeg ikke har fått byttet ut disse og testet med andre. kan det være at for eksempel minnet og hovedkortet ikke er kompatibelt? en gang fikk jeg installert windows helt og driverne til hovedkortet men når jeg skulle installere skjermkort driverne så ble alt svart og ingenting funka. Så da var det bare å begynne på nytt. Dette står i den nå: OCZ GameXStream strømforsyning 700W Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket775 CLUB 3D GF 8800GTX 768MB GDDR3 PCI-E OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Dual Ch. ECS P965T-A P965 S-775 Creative SB X-Fi Xtreme Audio MSI dvd rw spiller og 200gb maxtor disk Edit: er det mulig å oppdatere bios på hovedkortet fra en annen maskin? Endret 22. januar 2007 av anal_fabet Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Nå prøvde jeg igjen og fikk en ny feilmelding. "bad_pool_caller". noen som har noen meninger eller ideer hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå