Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Internett tilkoblingen ? hjelp


Anbefalte innlegg

Tok nettop en kompis sin data å reinstalerte vindows fre professional til home service pac 2, det er en data som er bygget selv, men finner ikke den lokale nettverkstilkoblingen, finner en tilkobling som heter 1394-tilkobling:/

 

 

 

 

 

 

Hvordan kommer den fram så jeg kan gå på nett, har ikke innstalert lydkort ++++ forde mangler cd`n å trenger internett for å laste ned de instillingene, sikkert masse skrivefeil men men....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok nettop en kompis sin data å reinstalerte vindows fre professional til home service pac 2, det er en data som er bygget selv, men finner ikke den lokale nettverkstilkoblingen, finner en tilkobling som heter 1394-tilkobling:/

 

 

 

 

 

 

Hvordan kommer den fram så jeg kan gå på nett, har ikke innstalert lydkort ++++ forde mangler cd`n å trenger internett for å laste ned de instillingene, sikkert masse skrivefeil men men....

7775777[/snapback]

 

Er drivere til nettverkskortet innstallert?

Lenke til kommentar
Nei, vet ikke hvordan jeg skal kunne gjøre det uten plate..

7776882[/snapback]

 

Da må du laste ned driveren fra siden til leverandøren av nettverkskortet, er det innbygd i HK så finner du driverne til produsenten av Hovedkortet.

 

mange drivere kjører du bare en setup fil så innstaleres driverne automatisk..

 

hvist ikke må dette gjøres manuelt..

 

høyre klikk på min datamaskin, velg behandle.. der under ligger enhetsbehandling.

høyreklikk på enheten som mangler driver og velg oppdater driver.

 

 

velg ikke denne gangen trykk neste -> så innstaller fra en liste eller bestemt plassering.

så ikke søk jeg vil velge en driver... så neste

så får du opp ett valg har diskett, og da blar du deg fram til mappen der du har driveren, resten er bare neste neste osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...