Mørbradbiff Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann.. Sitter og sliter litt. Har oppdaget at DVD-brenneren på laptopen min ikke funker som den skal. Har funket bra tidligere. Det er akkurat som om den ikke vet at den er en DVD- brenner. Den kan lese, men ikke noe mere.. Hvis det har noe å si så heter DVD-rommen: THOSIBA DVD-ROM SD-R6112 1031 Den skal kunne brenne mediene: DVD-R/RW, DVD-RAM, CD, CD-R/RW... Ikke plussplater. Takker veldig mye for svar!! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Fant ut av problemet. men takker så mye alikevell Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan du skrive hva som var feilen. Har samme problemet her. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Fant ut at det var noe med platene jeg skulle brenne på... Testet på en DVD-RW, så ikke at der stod at den var bare på 4x. Testet også på noen andre vanlige -plater. Men de var ødelakt... Samt at jeg resetta driveren... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 ok. får prøve dette hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå