Gå til innhold

Noen som har ideer til design på side?

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg redesigne hjemmesida mi, for den forrige ble helt mislykket siden jeg driver å lærer meg PHP, så jeg var mest opptatt av å lage mitt eget CMS system, shoutbox/gjestebok osv.

Så siden jeg står helt fast, lurte jeg på om noen har noen ideer til siden min? Har vært innom den W3CSites.com og sett på sidene til folk der. Har fått noen ideer, men ingen fullkomne.

Så noen som har noen ideer?

Kanskje jeg skal fortelle hva siden handler om først? Hehe.

Det er en personlig hjemmeside med disse sidene: Forside, portefølje, om meg, CV, *hva jeg driver med*, logg inn (admins), og selvfølgelig nyheter.

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et lite problem...er ikke så god i Photoshop, så jeg klarer ikke helt de stripene som kommer ut i alle retninger der. Noen som kan hjelpe? Bredde; noe mellom 600px og 800px hvis noen vil hjelpe meg :)

Hvis noen gidder, lag den som transparent .gif vær så snill? Prøver også å lage den selv, men blir ikke akkurat vellykket for å si det på den måten.

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Okay. Skal prøve å søke det opp på Google, så sier jeg i fra om jeg finner det eller ikke.

Bare ett problem, har ingen anelse på hva jeg skal søke på! Skal jeg søke på "Photoshop brushes" kanskje?

7793054[/snapback]

Jepp, på www.deviantart.com finner du mange som er gratis å laste ned da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...