x_sigmund_x Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann... jeg skal kjøpe meg ny bæbar pc men er veldig i tvil om hvordan skjermkort jeg skal ha... Jeg har sett en del på ATI x1600 og x1700, Nvidia go 7600... er det noen som har noe erfaring med disse kortene eller kanskje noen andre STERKE skjermkort til gaming? Mvh. Sigmund Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du får jo Dell maskiner med Geforce Go 7900GS (Inspiron) og 7950GTX (XPS) Er jo klasseforskjell på de du nevnte og disse to... Men klart, maskinene koster jo litt! Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 jeg har sett litt på den xps men jeg hadde ikke planer om å betale stort mer en 12-13000 for pcen=/... men du vet ikke om noen andre steder de har bærbare pcer med disse skjermkortene til en billig penge? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 D er vel en grunn til at man ikke får de til en billig penge vel? hehe.... Compal maskinene blir ofte anbefalt her! Hel 80 f.eks... Go7600 i den! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hva med denne. Den er nok litt dyr, men den yter i alle fall godt nok. Ta et søk i prisguide så kanskje du finner den. Så bare innom på NBR en tur og det var her jeg fikk øye på den. Mvh LockBreaker EDIT: her er den forresten. Endret 22. januar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå