Zachzi Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Heisann I dag fikk jeg min nye Zalman 5005 CU cpu-kjøler. Når jeg kjører den i silent mode så ligger min Amd Athlon 1.13@1305 på 53C Full load. Hvor varm kan den bli før det er noen fare for at den gjør feil eller blir ustabil? Som kjent så kan jo Zalman viften stilles ved hjelp av rheostaten som sillent eller normal. Har det noe å si om jeg stiller rheostaten en annen plass enn "helt til venstre" eller "helt til høyre" (silent,normal) eller har dette ingen betydning ? Ellers så vil jeg si at denne kjøleren er absolutt til å anbefale! Zalman skriver at silent ikke skal brukes i overklokket tilstand men jeg synes 53 C full load ikke er så verst ? Er det det ? -Zachzi Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Så absolutt bra det, mine to XP1700 med taisol CGK 760 ligger på henholdsvis 47C og 51C ved load. Hva ga du for zalman og hvor:-) skal bytte til det nye Asus Dual kortet nå og der kan man benytte magnum 462 feste, i motsetning til på Tyans kort Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Hei, igjen. Jeg ga 390,- kr for zalman 5005 cu hos 3dfxcool.no. Betalte 90kr i porto noe som er billigere enn de fleste andre tror jeg. Portoen kan bli enda billigere hvis du betaler med kort på stedet. Rask levering!(De sendte den på dagen hos meg). Noen som kan svare på om det er "sunt" for vifta å stille den på hva som helst med rheostaten ? -Zachzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå