Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan gå?

FeE

Anbefalte innlegg

Hei.

Går nå Tip, og er ikke lenge til vi skal søke andreåret. Nå har vi på skolen vært utplassert på andre skoler for å se hvordan det vi har tenkt til og gå er, vi ser på andreåret hvordan det vil bli å hva vi vil lære der.

I mitt tilfelle kikker jeg på Prosess og kjemi, og syns det virker UTROLIG kjedelig. Vær time nå syns jeg bare blir værre og værre, kjedeligere og kjedeligere.

Dette er bare etter en uke, så jeg begynner da å tenke på hvordan andre året vil bli :ohmy:

Så lurte på om noen hadde noen gode forslag til hva jeg kan kikke på, med tanke på neste år. Jeg har noen kriterier da.

*Jeg må kunne gå videre på det fra Tip, jeg orker ikke begynne på et nytt gk nå.

* Må ha grei lønn

Det er vel igrunn det, håper noen kommer med noen gode forslag nå :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville seriøst vurdert Automatisering. Vi har det faget her på VG1 Elektro og det er kjempekjekt. Eg har høyrd det er stor etterspørsel etter automatikarar, og difor trur eg løna er ganske bra. Vurderer det faktisk sjølv.

Viss du likar data er sikkert IKT-Servicefag ein god ide. Maritime fag er sikkert kjekt det og, har vurdert det sjølv.

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar

Kanskje du kunne valgt Kjøretøy, eller produksjons- og industriteknikk.

Jeg har hørt at det ikke er så stor etterspørsel etter Automatikere, så jeg går ikke det. Leste også at du kansje må reise til en plass hvor det trengs, ikke alle plasser som trenger automatikere.

Lenke til kommentar

Hvor har du hørt det? Så sant ingenting har forandret seg drastisk de siste månedene vil automatiker vær ett av de mest lukrative og mest etterspurte yrkene du kan begynne i, det blir også bare en økende forespørsel ettersom det begynner å bli få som går til faget.

Lenke til kommentar

Automatiker er nok noe jeg ikke kommer til å bli, i og med at elektro kunneskapene mine er helt ubrukelig. Har tenkt litt på industrirørlegger men syns de tjener så dårlig. :p

Har lyst på et arbeide der man må gjøre noe praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...