draboda Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg begynner å bli lei av det store gamle klompete kabinettet mitt (Chieftec Dragon). Jeg synes det er for stort og for tungt å dra med seg rundt på lan, og dessuten får jeg det ikke under skriveborde mitt. så jeg er på leting etter et lite lett kabinett som støtter amd hovedkort. noen forsleag til meg om hva jeg skal kjøpe??? Takk for tips :smile: [ Denne Melding var redigert av: draboda på 2002-11-29 09:20 ] Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 spørs jo hva du har inni det kabinetett ditt :smile: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ta deg en tur på http://www.microplex.no du. Selv har jeg 2 pcer, Chieftec Miditower(sølv) og Chieftec Micro ATX(svart). Micro ATX toweret får jeg under arma, men plassen i kabinetter er ikke så stor. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 personlig er jeg lei av "store" kabinneter,neste på meg blir vel en mini shuttle pc,det er fett uansett så skjønner jeg ikke folka klager på for lite pci porter,en holder i massevis,alt er intregrert på kortet og du har agp port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå