MercedesMotor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Fant noen bilder av en heftig style Honda Accord ... ganske fin...? Noen som vet hvilken modell det er...? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg vil ikke kalle den fin, heller voldelig Men ser at personen liker pringles orginal :!: (første bildet) Felgene var fett stygg Endret 22. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil ikke kalle den fin, heller voldelig Felgene var fett stygg 7775302[/snapback] Likte de jeg Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ble kvalm av de felgene. Resten av bilen var grei nok, kunne roet de dørene litt, vanlige dører er jo fint. Ble vel egentlig litt småkvalm av fargen og neonlysene også. Og hva skjer med speilene på andre bilde? Endret 22. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ble kvalm av de felgene. Resten av bilen var grei nok, kunne roet de dørene litt, vanlige dører er jo fint. Ble vel egentlig litt småkvalm av fargen og neonlysene også. Og hva skjer med speilene på andre bilde? 7775599[/snapback] la ikke merke til det, men de er bretta opp... Skulle ønska meg en sånn, fineste Hondaen jeg har sett... Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 HAHA, skulle likt å sett den bilen på en parkeringsplass de baki får pent sitte der til føreren kommer tilbake fra handleturen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) lure på om bile lette vist du har litt fart over en bakketopp med dørene bak åpen :!: Endret 23. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Pen, nei. Spessiel, ja. Liker ikke slike blodstyla biler. Eller fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå