buck_naked Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hei Jeg sliter skikkelig med koble laptopen til tven. trodde ikke dette skulle være noe stort problem men... jeg har en amilo1546 med et x1800 mobility skjermkort, og en 32" LG lcd tv. tven har vga inngang og laptopen har dvi utgang. Har koblet disse sammen, valgt riktig på tven. pcen registrerer tven med riktig modellnavn, men på tv står det "intet signal". har experimentert litt rundt i ati control center, men er egentlig ganske grønn når det gjelder sånne ting. Er det noe spesielt jeg meg tenke på eller stille inn? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du "aktivert tv'n" noen ganger må du inn i controll senter og aktivere TV'n. Som regel får du valget mellom å "utvide skrivebordet" eller "klone skrivebordet" over til tv'n Lenke til kommentar
buck_naked Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 har prøvd å både "utvide" og å "klone", men noe valg om aktivere tv har jeg ikke . synes det control senteret er forferdelig uoversiktelig Lenke til kommentar
buck_naked Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 hmm ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå